|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 3:39 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 4:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 5:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 7:00 am
Anashi` Det är så kul att se utlänningar i Stockholm. surprised (Utlänningar: Folk i Sverige som INTE bor i Stockholm)
Dom springer runt och tycker allt är så himla spännande, medans vi som bor här säkert är trötta på det sen länge sen. xp ha ha XD eller hur! LoL, sejer som min mamma, tur att man har lite dialekt så det inte blir så pinsamt om man gör bort sig xp *har lite hälsingemål fast jag bott i sthlm hela mitt liv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 7:54 am
Sakana-sama Lingonsylt Sakana-sama Iofs i typ fem timmar, men ändå! Hehe, man hinner till SF på 5 timmar razz Jag handlar dock allt jag vill ha på nätet, fniss. Förutom hårfärg, ska passa på när jag är där. n___n
Ni får gärna ringa om ni vill, fniss
nollsjutretvånolltretreetttrenio. smile ojjj vad jag ska ringa nu med min borttappade mobil utan pengar när jag åker till Stockholm imorgon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 7:57 am
Jag är fett förvirrad.
Jag tror att jag ska ta och bota det genom att ignorera det som förvirrade.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 7:58 am
Niddler Jag är fett förvirrad. Jag tror att jag ska ta och bota det genom att ignorera det som förvirrade. Vilka är förvirrande, då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 8:13 am
D a r k E r i c a Niddler Jag är fett förvirrad. Jag tror att jag ska ta och bota det genom att ignorera det som förvirrade. Vilka är förvirrande, då? Vad* Att jag idag plötsligt befann mig på ett litet möte med elever som skulle åka till England. Jag fattar fortfarande inte vad jag gjorde där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 8:25 am
Niddler D a r k E r i c a Niddler Jag är fett förvirrad. Jag tror att jag ska ta och bota det genom att ignorera det som förvirrade. Vilka är förvirrande, då? Vad* Att jag idag plötsligt befann mig på ett litet möte med elever som skulle åka till England. Jag fattar fortfarande inte vad jag gjorde där. XD Hepp. Inte jag heller :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 8:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 9:08 am
du kanske har "Englandfaber"?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 9:14 am
Anashi` Det är så kul att se utlänningar i Stockholm. surprised (Utlänningar: Folk i Sverige som INTE bor i Stockholm)
Dom springer runt och tycker allt är så himla spännande, medans vi som bor här säkert är trötta på det sen länge sen. xp Min pappa bor i stockholm, men inte mamma. Dock är jag född i sthlm, vad blir jag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 9:19 am
snelhest Min pappa bor i stockholm, men inte mamma. Dock är jag född i sthlm, vad blir jag då? Någon som inte bor i Stockholm. Savvy?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 9:21 am
snelhest Anashi` Det är så kul att se utlänningar i Stockholm. surprised (Utlänningar: Folk i Sverige som INTE bor i Stockholm)
Dom springer runt och tycker allt är så himla spännande, medans vi som bor här säkert är trötta på det sen länge sen. xp Min pappa bor i stockholm, men inte mamma. Dock är jag född i sthlm, vad blir jag då? EN SMUTSSKALLE. :X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 9:23 am
D a r k E r i c a snelhest Anashi` Det är så kul att se utlänningar i Stockholm. surprised (Utlänningar: Folk i Sverige som INTE bor i Stockholm)
Dom springer runt och tycker allt är så himla spännande, medans vi som bor här säkert är trötta på det sen länge sen. xp Min pappa bor i stockholm, men inte mamma. Dock är jag född i sthlm, vad blir jag då? EN SMUTSSKALLE. :X YAY! Thats what I hoped for!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|