|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 2:15 am
X-Japan - Forever Love
*whimper-whimper* >;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 2:33 am
Missy Higgins - This Is How It Goes Hade kunnat vara så mycket bättre om hon bara tagit i i refrängen, men den är bra ändå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 5:58 am
P.O.D [Satellite #04] Youth Of The Nation (4:19~MP3@12 cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 6:42 am
GrimCupid X-Japan - Forever Love
*whimper-whimper* >; Jag står inte ut med den låten, den är så gräslig! :<
file:///bignet/Music/Artists/F/Funker Vogt/Killing Time Again (disc 2)/01 - Words of Power (Highspeed mix).mp3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 7:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 7:44 am
Three Days Grace - Take me under
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 10:24 am
Sakana-sama GrimCupid X-Japan - Forever Love
*whimper-whimper* >; Jag står inte ut med den låten, den är så gräslig! :<
Älskar den låten. <3 Michael Nyman - The Heart Asks Plesure First Älskar det pianospelet i filmen <3 Gör hela filmen underbar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 2:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 4:33 am
Johnny Cash [Unearthed (Boxset) #15] Hurt (3:37~Vorbis@362)
OMG EMÅÅ rofl Nine Inch Nails-cover btw.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 5:00 am
Niddler Johnny Cash [Unearthed (Boxset) #15] Hurt (3:37~Vorbis@362) OMG EMÅÅ rofl Nine Inch Nails-cover btw. Måste älska båda versionerna heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 7:29 am
Sufjan Stevens [Illinois #02] The Black Hawk War, Or, How To Demolish An Entire Civilization And Still Feel Good About Yourself In The Morning, Or, We Apologize For The Inconvenience But You're Gonna Have To Leave Now, Or, 'I Have Fought The Big Knives And Will Continue To Fight... (2:15~MP3@200)
Bara för att dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 8:04 am
Niddler Sufjan Stevens [Illinois #02] The Black Hawk War, Or, How To Demolish An Entire Civilization And Still Feel Good About Yourself In The Morning, Or, We Apologize For The Inconvenience But You're Gonna Have To Leave Now, Or, 'I Have Fought The Big Knives And Will Continue To Fight... (2:15~MP3@200) Bara för att dramallama Den låten vill jag ha bara för det grymma namnet scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 8:21 am
JÄVLA PARAPLYLÅT!!
Sätter sig på hjärnan gonk
Smellaaah smellah eh eh xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 8:52 am
Jalkazar Niddler Sufjan Stevens [Illinois #02] The Black Hawk War, Or, How To Demolish An Entire Civilization And Still Feel Good About Yourself In The Morning, Or, We Apologize For The Inconvenience But You're Gonna Have To Leave Now, Or, 'I Have Fought The Big Knives And Will Continue To Fight... (2:15~MP3@200) Bara för att dramallama Den låten vill jag ha bara för det grymma namnet scream eheheheheheheh... Ändring: D: Namnet är för långt för både Windows och Linuxs filsystem. Nu får du ett kort tråkigt filnamn istället. http://www.niddler.se/snd/black_hawk_war.zip
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 10:02 am
Niddler Jalkazar Niddler Sufjan Stevens [Illinois #02] The Black Hawk War, Or, How To Demolish An Entire Civilization And Still Feel Good About Yourself In The Morning, Or, We Apologize For The Inconvenience But You're Gonna Have To Leave Now, Or, 'I Have Fought The Big Knives And Will Continue To Fight... (2:15~MP3@200) Bara för att dramallama Den låten vill jag ha bara för det grymma namnet scream eheheheheheheh... Ändring: D: Namnet är för långt för både Windows och Linuxs filsystem. Nu får du ett kort tråkigt filnamn istället. http://www.niddler.se/snd/black_hawk_war.zip Jahaa. Tack. Fast jag var nog lite för snabb med limewire då... Man tack biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|