|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 5:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 5:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 5:46 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 2:16 pm
» Ik word gek, ik draai door, die twee maken me werkelijk compleet gek. wahmbulance domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 1:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 2:57 am
•♥• Niet vergeten dat te doen hoor.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 6:59 am
» Ademen? Hoe moet dat? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 9:19 am
je moet in ieder geval je lichaam gebruiken...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 6:22 am
Oehh : D
Ik ben er weer, kon voor een tijdje niet op internet 0_0
En waar gaan jullie heen op vakantie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 6:47 am
[ Fruit Cake ] Oehh : D Ik ben er weer, kon voor een tijdje niet op internet 0_0 En waar gaan jullie heen op vakantie? niet. kon geen vrij krijgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 8:09 am
Het regent nu hier in Groningen wel erg hard.... *romeldebom donder nog meer regen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 6:33 am
kassiopeia Het regent nu hier in Groningen wel erg hard.... *romeldebom donder nog meer regen* » Telkens als ik niet in Groningen ben barst de storm los gonk , want toen ik gisteravond terugkwam was het mooi weer. En ik wil juist storm, ik wil zo graag de prachtige kracht van de natuur bewonderen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 11:58 am
•♥• Ik ben... door al mijn rode inktpotjes en beesjes heen... cry •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 12:35 pm
» Ik ben blij dat ik al mijn potjes heb opgespaard, maar ik heb toch maar "slechts" 46 blauwe potjes en ik wou dus nog even op jacht naar beestjes maar Towns werkt niet meer mee. En krijgen jullie ook opeens allemaal rare ink via Daily Chance (wit op mij main en oranje op mijn mule, achter elkaar aan)?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 12:47 pm
•♥• Nee, heb nog nooit rare inkt gehad in de daily chance. Ik heb ook alles bewaard, ik heb even geen idee hoeveel ik had. maar ik was blij alles gaan klikken blaugh kopen kope kope. ik heb wel wat verkwist ik heb een rose inkt gemaakt die ik niet nodig had omdat ik dacht dat je rose tribal tattoos kon maken, maar die bestaan niet o.o een goude tribal arm tattoo die best wel tegen viel. misschien dat die er leuker uitziet op een donkerdere huidskleur. en geel was helemaal lelijk maar misschien dat ik met combies wat kan doen. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|