|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:59 am
Mr.J Hörru filthy ja säljer kappan nu.. de får ta den tid de tar att hitta nåt ja vill ha..... vill du fortfarande ha den?? Ja då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:00 pm
Nej, han gick för att supa sig full, faktiskt. EDIT Fan, du hann posta >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Mr.J Hörru filthy ja säljer kappan nu.. de får ta den tid de tar att hitta nåt ja vill ha..... vill du fortfarande ha den?? Ja då. skicka pengarna så fort du e vill
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:01 pm
Mr.J Filthy Mr.J Hörru filthy ja säljer kappan nu.. de får ta den tid de tar att hitta nåt ja vill ha..... vill du fortfarande ha den?? Ja då. skicka pengarna så fort du e vill Ska. Så fort banken funkar bara. Ska testa nu igen. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:01 pm
Filthy är en han, och han är online. :3 Om du trodde han var offline alltså.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:02 pm
NIx no more.... vill du höra en gåta?? den e ASLÄTT.. om en gås går bakom 2 gäss om 1 gås går mellan 2 gäss om 1 gås går framför 2 gäss hur många e dem då??? lös den om du kan ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:03 pm
Mr.J NIx no more.... vill du höra en gåta?? den e ASLÄTT.. om en gås går bakom 2 gäss om 1 gås går mellan 2 gäss om 1 gås går framför 2 gäss hur många e dem då??? lös den om du kan ^^ xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre Filthy är en han, och han är online. :3 Om du trodde han var offline alltså. ja det trode jag men yseckta mig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Go Sephyre Filthy är en han, och han är online. :3 Om du trodde han var offline alltså. ja det trode jag men yseckta mig söta flickor förlåter man alltid ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:04 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit *hoppar fallskärm från Petsys axel mot Jet´s mage* domokun eek En minimänniska! Japp! *tar tag i din tröjja med händerna o börjar klättra mot din Angelic Pedant*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 12:05 pm
Mr.J: Banken funkar inte än. Jag får nog skicka trade imorgon eller något. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit *hoppar fallskärm från Petsys axel mot Jet´s mage* domokun eek En minimänniska! Japp! *tar tag i din tröjja med händerna o börjar klättra mot din Angelic Pedant* I den där storleken kan jag krossa dig med mitt finger. =_=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J NIx no more.... vill du höra en gåta?? den e ASLÄTT.. om en gås går bakom 2 gäss om 1 gås går mellan 2 gäss om 1 gås går framför 2 gäss hur många e dem då??? lös den om du kan ^^ hum jag kan inte för jag fatar inget
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|