|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 1:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 2:01 pm
Mikusagi Lingon har förklarat för mig vad det där 4-HO-DI eller vad det nu hette är surprised biggrin biggrin biggrin biggrin <3 LSD har inget att komma med, det är INGENTING!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 2:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 3:09 pm
Droger. talk2hand
Sånt som nubs och fjortisar tar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 3:41 pm
Anashi` Droger. talk2hand
Sånt som nubs och fjortisar tar. Drogmotstånd, sådant säger bara folk som fastnar i beroenden. smile
Fast förvisso kan man inte ens bli fysiskt beroende av psykedeler. Centralstimulantia dock, det är skit. Never.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 3:55 pm
Du framhåller psykiskt beroende som helt ofarligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 4:13 pm
4-Hydroxy-di-isopropyl-tryptamin...
*kontrollerar*
Yes! blaugh
Droger suger förstås, förresten. Men det är ju kul för dig Sakana att du blir så glad av ett sådant ämne som har orsakat så mycket olycka och förstört så många liv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 4:14 pm
Fast vad jag egentligen kom in för att säga var: God natt! ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 4:48 pm
Niddler 4-Hydroxy-di-isopropyl-tryptamin... *kontrollerar* Yes! blaugh Droger suger förstås, förresten. Men det är ju kul för dig Sakana att du blir så glad av ett sådant ämne som har orsakat så mycket olycka och förstört så många liv. Psykiskt beroende är inte alls ofarligt. Det är ofta minst lika farligt, men eftersom man bygger upp sådan tolerans är det fullständigt omöjligt att trippa jämt. smile
Det är en jävla skillnad mellan droger, det är som att säga att nikotin och absinth ger samma effekt. Befängt, opåläst och allmänt fördomsfullt.
Alla droger _SKA_ tas i kontrollerade mängder under kontrollerade omständigheter, med undantag för tryptaminer som MDMA, men då är syftet annorlunda. Set and Setting, GOOGLE IT.
Alkohol är ett prima exempel på att sådant som är lagligt knappast är bättre, jag tror de allra flesta skulle föredra om cannabis vore lagligt istället, och som alternativ är det så MYCKET bättre.
Jag skulle aldrig i mitt liv röra opiater/opioder som kokain, morfin eller heroin. Det är vidrigt och hemskt, och det kan med all rätt förstöra någons liv. Men att säga att något JAG gör förstör någons liv är dumt. Jag har aldrig tagit det i avsikt för att förstöra för någon annan, och ingen har tagit skada av det.
Sedan kan ingen förneka att hjärnan är ett intressant organ, och under inverkan av droger så är det definitivt intressant vilka gömda skrymslen man kommer åt.
För er obildade människor, lär gärna i forumet på Magiska Molekyler, där får ni säkerligen era fördomar motbevisade. Och lär er skillnaden mellan drogerna. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 1:10 am
Cannabis är minst lika dåligt som någon annan drog då det lagras i fettvävnader så man kan bli påverkad flera månader efteråt. Det är ju inte så himla bra om t.ex kör bil vid det tillfället.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 1:15 am
Alla som tar droger påstår att de har kontroll. Det brukar gå skit ändå. Alla kanske inte hamnar på Plattan med skitiga kläder, vissa lyckas sluta innan. Plattan och skitiga kläder är inte det enda dåliga som kan hända. Det är bara det som syns.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 1:26 am
Jag gillar inte såntdärnt... Blir typ dissad av mina "kompisar" nu bara för att jag inte dricker etc., jag anses som tråkig... LöL *springer fort ifrån diskutionen igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 1:27 am
EvilStrawberry Jag gillar inte såntdärnt... Blir typ dissad av mina "kompisar" nu bara för att jag inte dricker etc., jag anses som tråkig... LöL *springer fort ifrån diskutionen igen* Du kan vara kompis med mig. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 2:06 am
Mikusagi EvilStrawberry Jag gillar inte såntdärnt... Blir typ dissad av mina "kompisar" nu bara för att jag inte dricker etc., jag anses som tråkig... LöL *springer fort ifrån diskutionen igen* Du kan vara kompis med mig. heart Med mig med! heart Sakana> Tack! Det ska jag definitivt göra. Edit: Rekommenderar du wikin lika mycket? Forumet kräver registrering.Edit: Skoja bara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 2:29 am
Niddler Mikusagi EvilStrawberry Jag gillar inte såntdärnt... Blir typ dissad av mina "kompisar" nu bara för att jag inte dricker etc., jag anses som tråkig... LöL *springer fort ifrån diskutionen igen* Du kan vara kompis med mig. heart Med mig med! heart Får jag också vara med och leka?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|