|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 6:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 6:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 6:58 am
duttigt, när du är klar får du mjölk och kakaaa!~ x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 7:00 am
Martin, vafan skickade du till mig? xd
Och zomg, hur/när fick du tag på mini angelic wings? o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 7:01 am
Miradjii Martin, vafan skickade du till mig? xd
Och zomg, hur/när fick du tag på mini angelic wings? o: HAHAHA! xDD Igår, bytte den mot d-tail och lite andra prylar. D: Fin avatar, neh neeh? Varför är du aldrig online på msn btw? Har du blockat mig din greger? x33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 7:06 am
Filthy duttigt, när du är klar får du mjölk och kakaaa!~ x3 Lol, jag kan baka mina egna kakor och mjölka min egen ko. Fast kor är äckliga och mjölk likaså. sad
*dammsuger ändå*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 7:10 am
Sakana-sama Lol, jag kan baka mina egna kakor och mjölka min egen ko. Fast kor är äckliga och mjölk likaså. sad
*dammsuger ändå* Oj förlåt. Klart du kan mjölka din egna ko. Du bor ju i stallarholmen. rofl *Mobba*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 7:13 am
Filthy Sakana-sama Lol, jag kan baka mina egna kakor och mjölka min egen ko. Fast kor är äckliga och mjölk likaså. sad
*dammsuger ändå* Oj förlåt. Klart du kan mjölka din egna ko. Du bor ju i stallarholmen. rofl *Mobba* Haha, sådär säger man inte! Jag vet vart du bor och det är bara 20minuter bort biggrin
Nä, jag bor förfan mest i Eskilstuna ändå. Där finns inga kor, bara fjortonåringar och sprit! YEAAAH, PAAAAAAAARTY.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 7:17 am
Filthy Miradjii Martin, vafan skickade du till mig? xd
Och zomg, hur/när fick du tag på mini angelic wings? o: HAHAHA! xDD Igår, bytte den mot d-tail och lite andra prylar. D: Fin avatar, neh neeh? Varför är du aldrig online på msn btw? Har du blockat mig din greger? x33 Palla vara online...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 7:19 am
Sakana-sama Filthy Sakana-sama Lol, jag kan baka mina egna kakor och mjölka min egen ko. Fast kor är äckliga och mjölk likaså. sad
*dammsuger ändå* Oj förlåt. Klart du kan mjölka din egna ko. Du bor ju i stallarholmen. rofl *Mobba* Haha, sådär säger man inte! Jag vet vart du bor och det är bara 20minuter bort biggrin
Nä, jag bor förfan mest i Eskilstuna ändå. Där finns inga kor, bara fjortonåringar och sprit! YEAAAH, PAAAAAAAARTY. So I've noticed. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 7:20 am
Miradjii Filthy Miradjii Martin, vafan skickade du till mig? xd
Och zomg, hur/när fick du tag på mini angelic wings? o: HAHAHA! xDD Igår, bytte den mot d-tail och lite andra prylar. D: Fin avatar, neh neeh? Varför är du aldrig online på msn btw? Har du blockat mig din greger? x33 Palla vara online...Det är så fett lätt att få tag på dig också... <_> Blir Jenni stuk snart, "HEJ VA GÖRUUU??"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 7:30 am
Filthy Sakana-sama Filthy Sakana-sama Lol, jag kan baka mina egna kakor och mjölka min egen ko. Fast kor är äckliga och mjölk likaså. sad
Nä, jag bor förfan mest i Eskilstuna ändå. Där finns inga kor, bara fjortonåringar och sprit! YEAAAH, PAAAAAAAARTY. So I've noticed. sweatdrop Sprit... sad
Vilket påminner mig om att äckelsebbe har all min sprit... dubbel sad sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|