|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 3:38 am
Jij hebt teniminste nog vriendinnen stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 3:40 am
Nitajin number_17 Nitajin Ik mis ook iemand... *zucht* wie niet sweatdrop achja who cares sad De iemand die ik mis... is speciaal... Zeroya? D:
Ik ben nu in een kutbui omdat er geen ijs in huis is en m'n vriend kan niet mee naar de bioscoop omdat z'n oma uit Korea op visite komt -_-'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 3:41 am
Nitajin Jij hebt teniminste nog vriendinnen stare Ze missen doet ook pijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 3:41 am
Lucifer Luscious Nitajin number_17 Nitajin Ik mis ook iemand... *zucht* wie niet sweatdrop achja who cares sad De iemand die ik mis... is speciaal... Zeroya? D:
Ik ben nu in een kutbui omdat er geen ijs in huis is en m'n vriend kan niet mee naar de bioscoop omdat z'n oma uit Korea op visite komt -_-' Ja.. *zucht* Ghehe.. ik krijg strax ijs van mama!! =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 3:42 am
Nitajin Jij hebt teniminste nog vriendinnen stare Zoek jongens op :3 Als je niet met de seksistische gasten optrekt zijn jongens leuker om mee om te gaan dan meisjes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 3:53 am
*Does dance*
Woah! Ik heb weer inspi gevonden voor m'n verhalen! Maar ik vind wel dat er een beteje tempo in moet komen, want zo schiet het niet op stare
*Goes of to write more*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 3:59 am
ButtonFly *Does dance* Woah! Ik heb weer inspi gevonden voor m'n verhalen! Maar ik vind wel dat er een beteje tempo in moet komen, want zo schiet het niet op stare *Goes of to write more* eh, succes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 4:00 am
Mijn vriendje komt zo, en ik heb totaal geen zin om hem te zien. Ik kan ook nooit eens een normale relatie hebben scream Ik word nogal gek van mezelf...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 4:01 am
Darlaa ButtonFly *Does dance* Woah! Ik heb weer inspi gevonden voor m'n verhalen! Maar ik vind wel dat er een beteje tempo in moet komen, want zo schiet het niet op stare *Goes of to write more* eh, succes Lol, dank je.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 4:34 am
Uumie-chan Mijn vriendje komt zo, en ik heb totaal geen zin om hem te zien. Ik kan ook nooit eens een normale relatie hebben scream Ik word nogal gek van mezelf... probeer gewoon te doen 3nodding probeer gewoon te praten met hem..niet over de relatie ofzo maar gewoon over een film ofzo. dan ga je toch met hem om en leer je hem beter kennen/omgaan 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 5:26 am
Vertel je probleem aan hem ,mischien zal hij het dan wel snappen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 5:38 am
me maten laten me keer op keer stikken..tha's wha's on me mind...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 5:52 am
Kumadude me maten laten me keer op keer stikken..tha's wha's on me mind... Heb ik geen last van: ik heb geen vrienden... Ik mis iemand.. *zucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 6:05 am
Kumadude me maten laten me keer op keer stikken..tha's wha's on me mind... ik zie de problemen van somige mensen niet gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 6:33 am
number_17 Kumadude me maten laten me keer op keer stikken..tha's wha's on me mind... ik zie de problemen van somige mensen niet gonk voel je je aangesproken dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|