Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 61 62 63 64 65 66 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Jun 05, 2005 8:20 am

ButtonFly
Ik heb vandmiddag de W.I.T.C.H. gekocht (Jah, eindelijk) en las daar dat in Amsterdam er een Fantasy Film Festival komt. Met een paar animes. Er zaten wel wat leuke tussen, zoals 'Appleseed' en 'Steamboy', misschien ga ik er nog heen ook! Iemand anders?

ik zit er wel aan te denken, maar mijn probleem is dus dat ik op maandag en woensdag niet kan (op dinsdag heb ik bio rep (moeilijk!) en op donderdag wiskunde ><)
PostPosted: Sun Jun 05, 2005 11:35 am

kiek
ButtonFly
Ik heb vandmiddag de W.I.T.C.H. gekocht (Jah, eindelijk) en las daar dat in Amsterdam er een Fantasy Film Festival komt. Met een paar animes. Er zaten wel wat leuke tussen, zoals 'Appleseed' en 'Steamboy', misschien ga ik er nog heen ook! Iemand anders?

ik zit er wel aan te denken, maar mijn probleem is dus dat ik op maandag en woensdag niet kan (op dinsdag heb ik bio rep (moeilijk!) en op donderdag wiskunde ><)
Ik m'n ouders overhalen me erheen te brengen en me dar in m'n eentje de films te laten zien. Alhoewel, misschien wil m'n broer ook wel mee. Hij vind anime als 'Akira' etc. wel mooi. En 'Steamboy' is van de makers van 'Akira' geloofk. En dan nog kaartjes sweatdrop

ButtonFly

Cassidy92

PostPosted: Sun Jun 05, 2005 11:40 am

waneer is dat dan?
PostPosted: Sun Jun 05, 2005 11:43 am

Cassidy92
waneer is dat dan?
9 t/m 15 juni

ButtonFly

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Jun 05, 2005 11:48 am

ButtonFly
kiek
ButtonFly

Ik m'n ouders overhalen me erheen te brengen en me dar in m'n eentje de films te laten zien. Alhoewel, misschien wil m'n broer ook wel mee. Hij vind anime als 'Akira' etc. wel mooi. En 'Steamboy' is van de makers van 'Akira' geloofk. En dan nog kaartjes sweatdrop

ik zou mun cjp pas kunnen gebruiken ><' naja misschien dat ik in het weekend ga... moet namelijk nog een CKV verslag schrijven *help!!!*
PostPosted: Sun Jun 05, 2005 12:06 pm

Wil iemand dat ik de anime nog even opnoem? Nee? Jammer, ik doe het toch! xp Heb er gewoon zin in, verdere informatie vind je op www.afff.nl, klik op 'Programma' en dan op 'Programma Onderdelen' bovenaan de lijst rechts staan de 4 anime die worden gedraaid.

Donderdag 9 juni
Malice@Doll
Filmmuseum Cinerama 2, 22:00 uur (78 Min)
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Robot-prostituee wordt aangevallen door monster en verandert in mens. Met een vleugje seks.

Vrijdag 10 juni
Ghost in the Shell 2: Innocence
Filmmuseum Cinerama 1, 18:00 uur (99 Min)
Anno 2032 onderzoekt cyborg-detective Batou de zaak van een vrouwelijke robot die haar eigenaar heeft vermoord. Top-anime.

Zaterdag 11 juni
Steamboy
Filmmuseum Cinerama 2, 15:45 uur (126 Min)
Een jonge uitvinder beleeft in Victoriaans Engeland duizelingwekkende avondturen. Anime van de maker van Akira.

Zondag 12 juni
Ghost in the Shell 2: Innocence
Filmmuseum Cinerama 1. 16:00 uur (99 Min)

Maandag 13 juni
Steamboy
Filmmuseum Cinerama 1, 17:45 uur (126 Min)

Appelseed
Filmmuseum Cinerama 2, 20:00 uur (106 Min)
Machtsstrijd in futuristische metropolis. Overdonderende 3D-remake van legendarische anime-titel uit 1988.

Woensdag 15 juni
Appelseed
Filmmuseum Cinerama 1, 17:45 (106 Min)

Malice@Doll
Filmmuseum Cinerama 2, 22:00 uur (78 Min)

ButtonFly

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Jun 05, 2005 12:09 pm

ik denk dat ik dan op vrijdag of zaterdag ga... Moet ff kijken want misschien wil een vriendin wel mee >< en kan ik gelijk wat manga's kopen in amsterdan als ik voor 6 uur ga smile
PostPosted: Sun Jun 05, 2005 12:11 pm

kiek
ik denk dat ik dan op vrijdag of zaterdag ga... Moet ff kijken want misschien wil een vriendin wel mee >< en kan ik gelijk wat manga's kopen in amsterdan als ik voor 6 uur ga smile
Naar welke films wil jij?

ButtonFly

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Jun 05, 2005 12:23 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sun Jun 05, 2005 12:24 pm

[ Message temporarily off-line ]

ButtonFly

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Jun 05, 2005 12:30 pm

ButtonFly
Darlaa
Dat met die robot prostitué ¬ijkt me wel wat, boeiend.
(en van die ene is alleen maar een hondje ik zal zo is googele voor die)
Oh nee, Ghost in the Shell 2 gaat niet over dat hondje. Dat hondje is de sidekick van de detective!

Ah jah, masamune Shirow, neej dan lijkt alleen die ene me leuk.
PostPosted: Sun Jun 05, 2005 12:30 pm

ButtonFly
kiek

denk Ghost in the Shell 2: Innocence het liefst, maar alle 4 lijken me leuk xd

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

ButtonFly

PostPosted: Sun Jun 05, 2005 12:36 pm

kiek
ButtonFly
kiek

Ghosy in the Shell 2 lijkt me ook wel leuk. Maar Appleseed ook wel. En Malice@Doll, alhoewel ik denk dat m'n ouders me dara niet heen laten gaan vanwege de seks.
PostPosted: Sun Jun 05, 2005 12:40 pm

ButtonFly
kiek
ButtonFly
kiek

Ghosy in the Shell 2 lijkt me ook wel leuk. Maar Appleseed ook wel. En Malice@Doll, alhoewel ik denk dat m'n ouders me dara niet heen laten gaan vanwege de seks.

malice@doll = hentai?

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

ButtonFly

PostPosted: Sun Jun 05, 2005 1:00 pm

kiek
ButtonFly
kiek
ButtonFly
kiek

malice@doll = hentai?
Kweenie. En het maakt ook niet meer uit, ik mag toch niet van m'n moeder. stare
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 61 62 63 64 65 66 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games