|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 5:23 pm
Mikusagi Vad händer med Skansens kattungar när de blir stora? sad Då säljer dom katterna till familjer som vill ta hand om dom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 6:43 pm
Hah, orkar knappt skriva... Trykcer säkert åp fel tangeneter också. Wääeh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 10:40 pm
Anashi` Mikusagi Vad händer med Skansens kattungar när de blir stora? sad Då säljer dom katterna till familjer som vill ta hand om dom. Det finns ju en stor efterfrågan på katter. Inte. Inte så att det räcker i alla fall, tillgången är fett stor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 10:46 pm
http://www.explosm.net/comics/892/
Haha biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 12:33 am
I call that a bargain. The best I' ever had.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 2:17 am
Mikusagi Anashi` Mikusagi Vad händer med Skansens kattungar när de blir stora? sad Då säljer dom katterna till familjer som vill ta hand om dom. Det finns ju en stor efterfrågan på katter. Inte. Inte så att det räcker i alla fall, tillgången är fett stor. Hm, kanske. Men det är iaf många som vill ta hand om just dom katterna. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 2:22 am
Anashi` Mikusagi Anashi` Mikusagi Vad händer med Skansens kattungar när de blir stora? sad Då säljer dom katterna till familjer som vill ta hand om dom. Det finns ju en stor efterfrågan på katter. Inte. Inte så att det räcker i alla fall, tillgången är fett stor. Hm, kanske. Men det är iaf många som vill ta hand om just dom katterna. :3Sommarkatter :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 2:47 am
Jag skulle inte ha något emot att ha fler katter. <3 Men mina föräldrar säger att det inte är någon bra idé. >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 3:07 am
Anashi` Jag skulle inte ha något emot att ha fler katter. <3 Men mina föräldrar säger att det inte är någon bra idé. >.> Om du har en aggresiv katt så kommer den äta upp kattungar. Vår åt nästan upp en vuxen pittbull terrier (sp?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 3:23 am
Mr_RPG Anashi` Jag skulle inte ha något emot att ha fler katter. <3 Men mina föräldrar säger att det inte är någon bra idé. >.> Om du har en aggresiv katt så kommer den äta upp kattungar. Vår åt nästan upp en vuxen pittbull terrier (sp?) Jag skulle inte vilja kalla dom aggresiva. Dom är väldigt sociala och snälla, fast dom slåss ibland såklart. För att visa vem som bestämmer.
Men äta upp.. Ne, det tror jag inte dom skulle göra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 3:26 am
Jag är så hes att jag knappt hör vad jag säger. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 5:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 5:47 am
Ditto D: -sovit snett- xD;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 8:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 10:45 am
NEJ EMOS. gonk In other news.. Valgarv <3 PSP.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|