|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 9:13 am
Eminem - Without Me
Niddler: Du sa att du gillade Säkert! mer för att de va på svenska en gång, och tack för komplimangen whee (jag tror du gillar Miss Li i hemlighet)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 10:24 am
The Pipettes - School Uniform
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 10:25 am
The Hold Steady - Girls Like Status
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 10:42 am
Papa Roach [Getting Away with Murder #04] Take Me (3:28~MP3@220)
Jag lyssnar på min brors ny-rock, som jag nu har fått enkel tillgång till.
Ny-rock = Rock, rumsren punk och metal ihopblandat (enligt mina öron). Typisk för '00-talet. "Musik som går på Stockholmska Bandit Radio" är en annan bra definition.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 10:45 am
Niddler Papa Roach [Getting Away with Murder #04] Take Me (3:28~MP3@220) Jag lyssnar på min brors ny-rock, som jag nu har fått enkel tillgång till. Ny-rock = Rock, rumsren punk och metal ihopblandat (enligt mina öron). Typisk för '00-talet. "Musik som går på Stockholmska Bandit Radio" är en annan bra definition. Menar du Nu-metal nu eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 4:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 4:52 pm
Jalkazar Niddler Ny-rock = Rock, rumsren punk och metal ihopblandat (enligt mina öron). Typisk för '00-talet. "Musik som går på Stockholmska Bandit Radio" är en annan bra definition. Menar du Nu-metal nu eller?Eh, ah... Jag tror det. Wikipedias definition av nu metal verkar överensstämma med min av ny rock. Fast hans samling - och det jag menade - inkluderar även det som verkar kallas poppunk. Jag tänker helt enkelt: Papa Roach, Hoobastank, Adema, Billy Talent, My Chemical Romance, Panic! at the Disco, Korn... Jag tycker iaf att nämnda band står rätt nära varandra i stil.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 5:10 pm
9lb. Hammer - Carl's Theme
The pants that I wear wick the sweat from my balls, I’m a South Jersey Mook, I’m the c**k of the walk, I don’t need no instructions, to know how to rock!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 6:06 pm
The hold steady - Girls like status
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2007 1:57 am
Niddler Jalkazar Niddler Ny-rock = Rock, rumsren punk och metal ihopblandat (enligt mina öron). Typisk för '00-talet. "Musik som går på Stockholmska Bandit Radio" är en annan bra definition. Menar du Nu-metal nu eller?Eh, ah... Jag tror det. Wikipedias definition av nu metal verkar överensstämma med min av ny rock. Fast hans samling - och det jag menade - inkluderar även det som verkar kallas poppunk. Jag tänker helt enkelt: Papa Roach, Hoobastank, Adema, Billy Talent, My Chemical Romance, Panic! at the Disco, Korn... Jag tycker iaf att nämnda band står rätt nära varandra i stil. Alltså, skriv det på last.fm och känn dig riktigt flamed... sweatdrop
Justin Timberlake - What Goes Around.../...Comes Around Interlude
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2007 2:45 am
9lb. Hammer - Carl's Theme
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2007 2:53 am
Basshunter - Patrik Och Lillen - Vifta Med Händerna (Basshunter Remix)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|