|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 1:23 pm
+ Goooodiiiis~ Sova i badkaret. Myskväll. :] Trinity Blood. Jag har fortfarande pengar. :]
+/- Hittade en hårddisk jag tänkte köpa, men fscking sidan hade så otroligt jobbiga betalsätt. En normal banköverföring, plx?
- Kom hem nu då... ; 3; Var knappt något man pallade se på animenatten. >: Tråktråk.' Varit äckeltrött hela dagen. Trevligt. "Them". Sjukt dålig sugfilm! Har inget att spela. Inget som jag vill spela iaf. >: Fylla 20 nu plx? Är nog första gången i livet man önskat sig äldre. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 4:06 pm
+ Spela gitarr Mer cdskivor biggrin Inte behöva jobba Inte fattig
- Arbetslös igen Långt tills jag får pengar igen. Jävla tag tills jag åker hem
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 5:00 pm
+ Var hos anna + Bilderna på mig utklädd till Sumomo, hahaha. + Morsan kom upp klockan 2 på natten och spelade spel med mig och en kompis! + den killen alltså! ojojoj
- Mitt ex ringde och grät. carepunktcom - jag kan inte äta utan att få enormt ont i magen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 3:41 am
+ ledig
- 39 graders feber
gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 7:03 am
Dagens -
Det är inge bra väder. Det regnar , (eller aa, det gjorde)
Dagens +
Jag åker ganska mycket moped nu för de är kul x'D(har kommit underfund me att de är kul att hoppa i hopp xD och leka galning XD). Och att jag umgås me camilla <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 10, 2007 11:57 pm
Gårdagens + JEERK ! <3<3 + Underbara mamma och syster <3
Dagens + En dag närmare till helgen
- Trött ._. - Skola >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 11, 2007 1:20 am
+ Ny dator Plugga <3 Min Squishie
- Hårddisken med alla bilder och musik från mer än 5 år tillbaks, trasig. Yey.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 11, 2007 7:02 am
+ Festa på en måndag till 4 på morgonen! + Världens fetaste vecka, knappt några lektioner
- Folk har börjat kalla mig sumomo. - Bklhlebhlebh skolan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 2:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 5:15 am
+ Beställt hårddisk. :] Beställa Taiko no Tatsujin DS ikväll. :] Mina böcker kommer snart~ Snart läst ut 'De fördömdas drottning', 'Pappersväggar' nästa~ Shin, tur att du tycker om att laga mat för annars skulle vi ha svultit för jämnan. :'D Giff spenatbaconstuffs snart? <: <3 Bygga gummiships! xDD
+/- Ska försöka laga mat med Papi idag. Haha, händiga duon slår till. :'D Får hopaps att det går att äta åtminstone.
- AUGHAUGHAUGHAUGH!!! GO AWAY! Läskigt folk på msn som vill camma har återvänt. Måste ta reda på vem det är och hur hon fick tag på min adress nu. <.<; Lezbiun, lolz? Jevla regn, nu blev jag ju blöt. >: Arbetsförmedlingen var konstig idag. Får åka dit imorrn istället.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 1:00 pm
Dem jag sett :B Trumkalas, ne? + Skiva med random musik köpt från skum och anonym affär som jag kan lyssna på i min cd-freestyle för att känna mig helt funky och skapa associationslänkar som tillåter mig att tidsresa tillbaka hit varje gång jag hör låtarna jag nu lyssnar ihjäl mig på... och Gud såg att det var gott.+ Kärlek + Jag har gjort lite på en av mina massor läxor o/ 32985 to go!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 2:02 pm
Positiva faktorer
+ Föreläsaren heart + Aranea surprised + Jag går i skolan och får plugga
Negativa faktorer
- Svårt att hinna med all läsning - Föräldrarna :/ - Jag får inte tag på Doris
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 1:37 am
+ Kingdom Hearts II: Final Mix ++ has arrived! + Varit på Irland! >:3
+/- Jobba med cosplay i helgen, ska bli kul men hoppas tiden räcker till bara... D: 3
- Sjuk sen Irland... D; Teh light headed, throat problems and weak body! >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 5:25 am
+ Haha.. min 18-åriga lillebror har fått jobb på en krog med 25-årsgräns. Lucky den som har ett roligt jobb! + Fick 64/70 på engelskatestet! (5 minus för att jag glömde att drive var oregelbundet, wtf hjärnsläpp? xd ) + Fick in övningsuppsatsen. + Skolan går bra. + Engelskan är skitkul. + Värmer pizza. Käk <3 + Travian. Jag är så fast!
- Vill ha mina skolböcker nu så jag hinner plugga till provet! *stressad* - Notering til sig själv: Lämna inte tomma kondomfodral vid tangentbordet när du lånar ut datorn till brorsan. - Jag får damp-pms, när jag inte ens borde ha det, tio gånger värre än vanligt om jag glömmer att käka pollentabletterna märkte jag. - Om 4 dagar är jag ensam här i 2 veckor utan Johan. Men jag ska visa mig själv att jag inte är så osjälvständig som jag lätt får för mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 2:57 pm
+ Jag har äntligen tagit tummen ur röven och läst ikapp Naruto, nu är jag so up to date man kan bli!! Waaaiii~~~! Naruto är bäst! + Jag tror min kreativitet håller på att återvända + allt har löst sig med studenttidningshemsidas webbhotell, nu kan jag koda hur mycket php jag vill ^^ + jag tror jag trivs i min nya klass... jag har aldrig trivts i en klass förut.. + historiska romaner <3 + köpte en jättegod vaniljbulle och ett helt nybakat wienerbröd och det var jättebilligt och helt otroligt himmelskt gott + Coupling på DVD! <3
- jag gick in en snabb sväng i bokhandeln när jag var på väg tll bussen och när jag var där inne började de av nån anledning smälla fyrverkerier på torget alldeles utanför, fastän det var mitt på ljusa dan! (i Karlstad ca 15.15 var det) Och jag har fobi för fyrverkerier så jag vågade inte gå ut så jag fick ta en senare buss crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|