|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2012 9:12 am
OMM: zal ik de hoed die ik nodig heb nog vinden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2012 9:30 am
Ze beloven het weer, ik zie het weer niet.... en ik heb het over het weer XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2012 3:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2012 5:28 am
Aan het begin van de zomervakantie had ik, als allerlaatste wanhoopspoging, gereageerd op een vacature voor 'zelfstandige schoonmaakhulpen.' Ik was er eigenlijk min of meer van uit gegaan dat ik afgewezen was, omdat ik maar niets hoorde en het al een hele poos geleden was, maar nu heb ik dus vandaag een brief ontvangen met een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. Het is alleen best balen dat de kans bestaat dat ik 1) niet word aangenomen, omdat ik i.v.m. stage vanaf september maar vrij beperkt kan werken, of 2) het baantje om die reden zal moeten afwijzen (als in: ze verlangen meer van mij dan ik vanaf september kan geven). Ergens hoop ik echt dat ze heel flexibel kunnen zijn, zodat ik naast school & stage af en toe nog een beetje bij kan verdienen, want op zich denk ik dat ik met mijn opleidingsachtergrond zeker wel een goede kans maak om het baantje te krijgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2012 9:45 am
Gamen of film kijken? Ponder, ponder...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2012 11:02 am
OMM: volgens mij is mijn vriend van mij een gamer aan t maken XD niet dat ik het erg vind XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2012 11:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2012 5:26 pm
OMM: ik hoop dat de verkoeling die bedacht is ook genoeg verkoeling kan brengen whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2012 1:00 am
Het laatste vieze broodje is bijna op!! o/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2012 5:00 am
Ben ik dan eindelijk instaat om voorzichtig het zwembad in te gaan, mn buik is het veel oneens geweest met me de laatste dagen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 19, 2012 12:24 am
Gisteren veel lol gehad maar OMG, de blaren, de BLAREN crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 19, 2012 2:16 pm
Kwart over 11 en het is op mijn kamer nog 28.5 graden crying Volgens mij gaat dit een hele lange nacht worden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2012 2:31 am
*joins the club*
Te heeeet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2012 1:59 pm
Ik snap helemaal wat jullie bedoelen het was dat ik gewoon kapot was en gewoon in slaap viel maar ik zou niet weten hoe ik anders zou kunnen slapen
OMM: weet ff niet wat ik moet doen met questie van school/stage -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2012 5:31 am
Vanaf morgen weer gezond eten.. nu nog even genieten van 2 moorkoppen achter elkaar. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |