+ JAG ÄR WEBBANSVARIG PÅ STUDENTTIDNINGENS HEMSIDA!! :''DDD Jag var och pratade med chefredaktören idag och det var så jäkla trevligt och hon var så cool och jag har aldrig gjort nåt så betydelsefullt ihela mitt liv!
+ gruppdiskussioner med nya klassen, gick skitbra! Varför har jag fått för mig att jag inte kan prata med folk?
+ såg en snygg kille i matsalen i 12:an-huset! fast han gick och satte sig i korridoren när han såg att jag spanade på honom xD eller om han satte sig där av annan anledning (han var ensam), jag är bra på att inbilla mig saker
+ jag älskar att stå upp i Karlstads lokalbuss och lyssna på Lars Winnerbäck - Solen i ögonen.
+ i morgon: gå på stan med söt kille! <3
- jag har inte vunnit massvis med pengar idag heller
- webbansvarig innan mig verkar inte ha lärt sig vad sortera och organisera är för nånting >_<
- jag vill ha nya kläder
- kan inte bestämma mig vilken av mangaskoldagböckerna jag vill ha
- kan inte betsämma mig om jag ska köpa Fruits Basket på dvd eller inte... vill ju ha Coupling-boxen också..
- jag borde byta signatur, det är lite efter att ha vattenkrigspropaganda.. men jag vet inte vad jag ska istället...
Mikusagi
Kista? Där bor Lingon... och Ryu tror jag o_O
Nyttig mat är det inte gott om men restaurangmat är oftast inte det... om du vet var sushi finns så berätta, jag har inte sett det tror jag o.o Min expojkvän bor i Kista... fast han tycker inte att han bor i Kista men det tycker jag. Husby - Kista samma sak.