|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 4:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 5:23 pm
Lol, mina händer ser 20 äldre ut :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 11:32 pm
Niddler Jahaa, namnet "Ron Bruise" hänvisar till skådespelaren "Tom Cruise"... *fattar* eek Wth, det visste inte jag. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 2:00 am
Så där ja ^^. Nu är jag på Arlanda och ska i väg till Italien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 2:12 am
Nightmare Asura Niddler Jahaa, namnet "Ron Bruise" hänvisar till skådespelaren "Tom Cruise"... *fattar* eek Wth, det visste inte jag. XD Men visst måste det vara så? Jag kom på det när jag läste att han tydligen är skådespelare. [NPC] Cindy Donovinh [...] Ron Bruise, Gaia's most beloved and behated (is behated a word? No!) film celebrity [...]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 2:13 am
Mr_RPG Lol, mina händer ser 20 äldre ut :'D Du glömde ett ord.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 2:32 am
Niddler Men visst måste det vara så? Jag kom på det när jag läste att han tydligen är skådespelare. [NPC] Cindy Donovinh [...] Ron Bruise, Gaia's most beloved and behated (is behated a word? No!) film celebrity [...] Jo, nu när du säger det så låter det inte helt omöjligt. Trodde först att han var en parodi på någon av Gaia-skaparna, typ. X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 3:05 am
Niddler Jahaa, namnet "Ron Bruise" hänvisar till skådespelaren "Tom Cruise"... *fattar* eek Haha! Grattis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 3:07 am
Niddler Jahaa, namnet "Ron Bruise" hänvisar till skådespelaren "Tom Cruise"... *fattar* eek Det är därför Ron Bruise har värsta kontakten med utomjordingarna. Tom Cruise är med i den där UFO-sekten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 3:11 am
Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare: Key Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare: Arla Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare: "Kvinnorna var mångsidiga och kunde utföra många olika arbeten när det behövdes. Män, däremot, var ofta ovilliga att utföra ”kvinnosysslor” så som de som utfördes i fähuset." Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare: Är det okej med två kommatecken där? Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare: ", däremot,"
Arla, ta hand om!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 3:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 3:43 am
Nightmare Asura /|_/| (o_o) (> <)_/ Phat cat. Söt! >w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 3:44 am
Jalkazar Nightmare Asura EvilStrawberry nä, men skämtet va kul X'D Vet du vad som inte är kul. Cancer. Du har inte läst Cyanide and Happiness märker jag.
Anashi´: Jag har haft ett konstant behov av att säga det hela dagen.. Är det normalt att ha såna behov? sweatdrop "Don't leave me hangin!" "Gave you cancer! biggrin "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 3:48 am
Jalkazar Första jag hittade. rolleyes MEN ÅH SÅ VAR DET DEN JAG CITERADE! Nu tror ni att jag fuskade sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|