|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 11:53 am
Anashi` Jalkazar Mr_RPG Shinobi_8745 Jag är en pirat, YARGH! Vilken film ska jag se? YARR! Går den redan? :0 23'e
Anashi´: Och för att du är kvinna 3nodding Det har ni inget som helst bevis för! You wish!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:10 pm
Jalkazar Anashi` Jalkazar Mr_RPG Shinobi_8745 Jag är en pirat, YARGH! Vilken film ska jag se? YARR! Går den redan? :0 23'e
Anashi´: Och för att du är kvinna 3nodding Det har ni inget som helst bevis för! You wish! Och vad ska det betyda? x:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:15 pm
Mikusagi EvilStrawberry Mikusagi EvilStrawberry nån som vet nån bra klädaffär i sthlm? Har stor brist på kläder... Cubus är billigt. Typ. Kanske inte alltid, jag vet inte.finns inget jag gillar där... vill ha lite "udda" kläder Bluefox? 'ey, gör som man gör i Japan, blanda saker så det BLIR udda! biggrin Ska de imörre, men jag e så kräsen så jag hittar inget där i "min stil" XD Och jag vågar inte gå till RockZone O___o LöL, blir bah fult när ja gört
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:16 pm
/|_/| (^^) (> <)_/
Phat cat is happie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:17 pm
Nightmare Asura /|_/| (x-x) (> <)_/ Phat cat is happie. Phat cat got cancer and died.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:17 pm
Cancer är inte roligt. scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:18 pm
nä, men skämtet va kul X'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:19 pm
EvilStrawberry nä, men skämtet va kul X'D Vet du vad som inte är kul. Cancer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:21 pm
jag sa ju det.. Nä
Min mammas kompis som var som en vänn till mig fick canser å tog sj. mord... så jag vet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:22 pm
My bad.
Nej, såklart är inte cancer kul. <.< Men jag tycker ändå att man måste kunna skämta lite om det, för att lätta upp stämningen. Hellre det än att bara vara deprimerad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:22 pm
Nightmare Asura EvilStrawberry nä, men skämtet va kul X'D Vet du vad som inte är kul. Cancer. Du har inte läst Cyanide and Happiness märker jag.
Anashi´: Jag har haft ett konstant behov av att säga det hela dagen.. Är det normalt att ha såna behov? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:23 pm
håller me!
Det va bara ett skämt, alla vet att canser är bajs..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:25 pm
Lol @ Gawd.
Självklart ska man inte ta det seriöst, det gjorde inte jag heller. o__O Men det är ju svårt att veta genom att titta på bokstäver. HEHU.
Jo, Jalk, jag har läst den serien. DX
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:27 pm
Jalkazar Nightmare Asura EvilStrawberry nä, men skämtet va kul X'D Vet du vad som inte är kul. Cancer. Du har inte läst Cyanide and Happiness märker jag.
Anashi´: Jag har haft ett konstant behov av att säga det hela dagen.. Är det normalt att ha såna behov? sweatdrop Du är HELT OCH HÅLLET normal, det är inget fel på dig. Oroa dig inte. -klappar på axeln-
Jag sa det själv tidigare idag, när någon kallade mig lesbisk. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:28 pm
Oh snap! Och här trodde jag att du var värsta seriös. Å ja ba "OH s**t! Hur klarar jag mig ur detta nu? uuuh x.x"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|