|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 11:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 29, 2007 1:28 pm
Positiva faktorer
+ Jag hittade duktigt till rätt sal cool + Ulrika Dahl, som föreläste idag, är häftig och hon har skrivit en del i "Queersverige" (som jag fick av Arla när jag fyllde 19) + OMG jag tycker om att gå i skolan! crying heart
Negativa faktorer
- CSN-papperen är svåra, jag måste nog ringa... - Mitt hår har stått rakt ut hela dagen så jag skippade fotograferingen - Jag måste ringa och beställa tid hos tandläkaren för det här är sista året det är gratis för mig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 12:44 am
+ Sex. Huhuhu. + Kramas och gosa och bara vara nära + Träffa Ximba och lite annat folk i Västerås, I promise I'll be back! + Musik <3
+/- 8 timmars blackout, poff sa det bara, men jag hade roligt innan och efteråt.
- Skola idag och jag är mest egentligen förvirrad - Jobba var ju inte skoj
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 2:22 pm
+ Andy. Forever and ever ska vi jävlas med varandra. :'D
- Hur gör man slut med någon på ett bra så milt sätt som möjligt? - Bråk, palla. - Sjuk, palla. - Historia, palla med stort P! - Gå in i lyktstolpar = smärta. - Nee, jag är INTE glad. D: Ain't No Sunshine Anymore~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 11:17 pm
+ GÖTEBORG + HÄLSA PÅ AIRISS + VI FÅR EGEN DATOR + FÖRSTA VECKAN HA VARIT ASSLAPP + JAKTSÄSONGEN ÄR ÖER SÅ HÄLGE ÖVERLEVER IGEN + LOLOL SEXX I MASSSORRR
- DATORN KOMMER INTE FÖRENS TIDIGAST NÄSTA VECKA P.G.A FELINSTALERING/PROGRAMMERING/s**t - VÅRT SCHEMA KAN ÄTA BAJS OCH DÖ - NÅGRA I VÅR KLASS KAN ÄTA BAJS OCH DÖ DU KAN ÄTA BAJS OCH DÖ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 12:38 am
you did it for teh lulz. omghi2uvirgin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 3:31 am
+ mjao biljetter till paris HERE WE GO <3 + MJAO + mjao jag skulle kunna hitta till babys med ögonen förbundna... gått förbi den gatan alla båda gånger jag varit i paris :3 + mjao mjao paris + första Shakespearekurschatten idag, gick okej, jag är bäst. + ska ta ett bad och färga håret idag mmmmmmmmmjao + great plans great plans
- ibland är jag mjaoa - 3.6k på kursböcker, måste hitta tid att jobba lite nästa vecka... - drömde mardröm och vaknade kl.5 - flera månader kvar tills paris... - vill ha fler böcker - orka engagera sig på internetstuffs. jag vill bli proffsig ju. no time mf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 31, 2007 3:19 pm
+ JAG ÄR 18 ÅR! biggrin cheese_whine dramallama wahmbulance + Har man mognat för det? Inte ett dugg. smile + Läskigt mycket ansvar nu; måste skriva på allt själv, gå på krogen etc. + Kajakpaddling + övernattning med grabbarna, riktigt manligt det a**å. pirate + Nicklas, kompis! smile + Fest imorn, hurra för mej! + Matte Diskret. + Kompis från England kommer på festen! surprised + Långhelg för mej. 3nodding
- Vissa kan inte komma på festen... - (satans liggunderlag) + (ingen kudde) + (huvudet i nerförsbacke) = (dålig sömn).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 01, 2007 8:09 am
Grattis Alex! cheese_whine
+ Köpte två koftor och två tunnare tröjor. Kläder <3 + Koftan jag har på mig nu är fantastiskt fin i mina ögon (: + Parmiddag, okej, jag får släppa efter. Det kanke är rätt okej i alla fall. Jag är lillungen av oss. Inte van vid såna "tillgjorda" saker >: + Tinar kräftor. + Ska börja baka bröd. + Jag är helt frisk, så nu har jag låtit bli att ha sex eller dricka alkohol i 9 dagar helt i onödan D: Men det är fett plus i alla fall. + Robotrally. Sjukt roligt! Haha... Johan puttade mig till en vinst sista matchen igår : D <3 + God mat! + DISKMASKIN : D IGEN! + Jag har pengar. Känns så ovant s: + Martin som sjunger <3
- Jag är inget vidare duktig på att plugga. Måste få mera saker gjort. - Borde städa upp hemma så jag får det klart. Det är halvfärdigt just nu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 02, 2007 3:17 pm
+ pluggat ett gäng + gått igenom massa gammal s**t... akvareller och tuschteckningar jag glömt bort och sånt + nu är det måndag och dom kanske skickar mina böcker idag? + pratade lite med david + Jakob
+/- +qu'hier- que demain
- gammalt s**t - vill göra allting på en gång, vill bli BÄST på ALLT - kan inte göra allt på en gång... - vill ha böcker nu vill åka till västerås nu...
oh grattis alex också :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 3:50 am
+ jag eliminerade en spywarefil och tillhörande protokoll mm på min dator och nu funkar mitt internet jättebra igen! Jag trodde först det var bredbandsuppkopplingen det var fel på och sånt har inte jag nån makt över... men spyware-filer... *tittar på de blodiga resterna av den* Mowhahaha!! + mitt internet är snabbt igen, mitt msn är snabbt igen, rararara! *dansar* + Idag kom min kurslitteratur! ^___^ Yey! Och Fullmetal Alchemist volym 5, yey igen! + på onsdag ska jag förmodligen hälsa på Johan och på fredag ska jag och han gå på stan (i Karlstad). Kanske får jag äntligen användning för mitt pub-presentkort på 400kr (som jag fick när jag och några till killar gjorde en demo+mediapselare till ett företag i våras)? + på torsdag har jag möte med chefredaktören, vi ska prata om skoltidningens hemsida som jag ska jobba med + Jag länkade till span.se från min hemsida och kommer få tre biobiljetter som tack för det ^^ Jag gillar lättförtjänta saker. + jag har kommit på världens bästa metod för att bli allmänbildad, hihi. + Jag är lättroad. Jag tycker det är kul att pumpa i eventet xD Go Aekea! + håller på och *host*laddar ner*host* alla unge greve dracula-avsnitten! <3 + jag älskar min nya kamera <3 En gunmetalic Fuji Finepix 20.. fan vad fin den är.
- jag ser på anime för sällan - jag läser manga för sällan - jag ritar inte tillräckligt bra - jag skriver inte tillräckligt bra - jag programmerar inte tillräckligt bra - jag får inga bra designidéer - jag är för självkritisk (nehä? xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 3:50 am
+ Pluggat. + Skaffat Naturkunskapsbok. + Hittat svinbillig grafritare om jag får tag i säljaren. + Gos <3 + Snyggaste rumpan. Och jag har den inom tafsavstånd varje natt X3 Lucky me! + Matten är kul! + Kana. + Nu ska jag plugga naturkunskap innan jag kommer efter
- Böhö. Sovit dåligt. - Urk. Mitt morgonhumör. Ibland undrar jag hur Johan orkar. Fattar han inte att det är bättre att äta frukost själv och låta mig tjura över att jag är trött.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 3:53 am
hentai shumi KAMON BEIBII + jag har kommit på världens bästa metod för att bli allmänbildad, hihi. Det kan du väl inte hålla för dig själv nu när du avslöjat att du vet hur?! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 7:18 am
+ Jag och niklas har gjort slut. + jag är ledig imorn biggrin
+/- Det lyckligaste ögonblicket på dagen är när jag ser att Sam har skrivit i Udda citat. Jag är ganska tragisk sad +/- Stödmöte på onsdag, stressigt att ta sig dit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 12:00 pm
yennifer + Jag och niklas har gjort slut. + jag är ledig imorn biggrin +/- Det lyckligaste ögonblicket på dagen är när jag ser att Sam har skrivit i Udda citat. Jag är ganska tragisk sad +/- Stödmöte på onsdag, stressigt att ta sig dit. Pluttan då. Puss.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|