|
|
|
|
Posted: Thu May 10, 2007 2:39 pm
(11:38:37 PM) Adam: jag stopapde in min strumpa i din mun (11:38:45 PM) Adam: jag åt era bullar
eek Oh...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 10, 2007 9:04 pm
Klockan är 06.00 och jag somnar snart -_-; Har varit uppe sen 05.20 för jag var tvungen att duscha innan mamma. Nu har jag inget att göra på en halvtimme så jag titter här
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 10, 2007 11:39 pm
”Förstoringsapparat” kallas en makapär där man placerar negativet för att låta ljus gå igenom det och träffa ett fotopapper. Förstoringsapparaten används så här: Man sätter i ett negativ, väljer storlek genom att hissa ”huvudet” (om det nu kallas så… jag kallar det så) upp och ned (man styr detta genom att veva i en spak) och sedan justerar man skärpa genom att vrida på en ratt. Sedan placerar man fotopapperet under apparaten (om lampan är tänd får man antingen stänga av den eller låta det röda filtret skydda från vitt ljus) och väljer hur länge det skall belysas. Hur länge det skall belysas slår man in på en liten grej som hittas bredvid apparaten, den har lysande digitala siffror och fyra olika knappar.
Jaha... *leka på Gaia lite emellanåt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:15 am
Nu har jag inte ätit på 38 timmar.
Ändå känner jag mig inte hungrig.
Skumt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:23 am
Anashi` Nu har jag inte ätit på 38 timmar.
Skumt. MEN ÄT! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:26 am
Mikusagi Anashi` Nu har jag inte ätit på 38 timmar.
Skumt. MEN ÄT! scream Du behöver inte internet skrika.
Jag tänker inte äta förrän jag känner mig hungrig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 12:46 am
Slutar man äta så tappar man hungerkänslorna. Efter 2 dygn ungefär gör det ont som fan att börja äta igen. Grattis :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 2:28 am
Är det sant? o:
-börjar äta igen-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 5:45 am
nån som vet nån bra klädaffär i sthlm? Har stor brist på kläder...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 7:41 am
Om man har svultit så skall man bara äta lite i början, annars typ... spyr man eller något, jag vet inte. Magen är väl inte riktigt beredd.
Mitt rekord på att inte äta måste väl vara typ 15h eller något, och då är nattsömnen inräknad. Fast jag är inte säker på tiden. Det var i alla fall någon gång då jag skulle undersökas på något sätt och jag fick inte äta på x antal timmar. Det kanske var det där då man stoppar ned en kamera i halsen och låter den gå ned till tarmarna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 7:42 am
EvilStrawberry nån som vet nån bra klädaffär i sthlm? Har stor brist på kläder... Cubus är billigt. Typ. Kanske inte alltid, jag vet inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 7:48 am
Mikusagi> Är det dem du kallar kopieringsmaskiner? Vilka roliga ord som används i citatet.
Anashi> Du är dum ;_; Inte svälta Petsy så där!
EvilStrawberry> Jag är kär i affären Zapata i Gamla Stan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 7:50 am
Och Petsy, sluta sär skriva.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 7:52 am
Och du tror såklart att jag särskriver med flit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 7:55 am
Niddler Mikusagi> Är det dem du kallar kopieringsmaskiner? Vilka roliga ord som används i citatet. Ja, men som du ser har jag tagit reda på vad de heter nu ^^ För det är jag som har skrivit den där textsnutten. Nästa vecka läser mina lärare alla mina flummtexter (sp?), läskigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|