|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 1:30 pm
Drake Heros Ach het is gewoon leuk. En de beste blijft Tsubasa Chronicle 3nodding Mysa heart Syaoran and Sakura En ik dan? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 1:39 pm
.~Horsie~Anne~. Drake Heros Ach het is gewoon leuk. En de beste blijft Tsubasa Chronicle 3nodding Mysa heart Syaoran and Sakura En ik dan? gonk Jij weet dat ik alles zo voor je opzij leg en zelfs voor je zou sterven stare Dus overdrijven is een kunst... Ok je houdt van kunst enzo, maar dan hoef je er geen verkeerde kunst van te maken sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 1:41 pm
Drake Heros .~Horsie~Anne~. Drake Heros Ach het is gewoon leuk. En de beste blijft Tsubasa Chronicle 3nodding Mysa heart Syaoran and Sakura En ik dan? gonk Jij weet dat ik alles zo voor je opzij leg en zelfs voor je zou sterven stare Dus overdrijven is een kunst... Ok je houdt van kunst enzo, maar dan hoef je er geen verkeerde kunst van te maken sweatdrop Hihihi Srry! =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 1:44 pm
.~Horsie~Anne~. Drake Heros .~Horsie~Anne~. Drake Heros Ach het is gewoon leuk. En de beste blijft Tsubasa Chronicle 3nodding Mysa heart Syaoran and Sakura En ik dan? gonk Jij weet dat ik alles zo voor je opzij leg en zelfs voor je zou sterven stare Dus overdrijven is een kunst... Ok je houdt van kunst enzo, maar dan hoef je er geen verkeerde kunst van te maken sweatdrop Hihihi Srry! =P Ach ja XD Soms lijk je nou teveel op een anime serie, humor, gekheid, gestoord, serieus, overdreven en avontuurlijk, perfect als anime chara xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 2:10 pm
Drake Heros .~Horsie~Anne~. Drake Heros .~Horsie~Anne~. Drake Heros Ach het is gewoon leuk. En de beste blijft Tsubasa Chronicle 3nodding Mysa heart Syaoran and Sakura En ik dan? gonk Jij weet dat ik alles zo voor je opzij leg en zelfs voor je zou sterven stare Dus overdrijven is een kunst... Ok je houdt van kunst enzo, maar dan hoef je er geen verkeerde kunst van te maken sweatdrop Hihihi Srry! =P Ach ja XD Soms lijk je nou teveel op een anime serie, humor, gekheid, gestoord, serieus, overdreven en avontuurlijk, perfect als anime chara xd O_O?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 3:11 pm
.~Horsie~Anne~. Drake Heros .~Horsie~Anne~. Drake Heros .~Horsie~Anne~. Drake Heros Ach het is gewoon leuk. En de beste blijft Tsubasa Chronicle 3nodding Mysa heart Syaoran and Sakura En ik dan? gonk Jij weet dat ik alles zo voor je opzij leg en zelfs voor je zou sterven stare Dus overdrijven is een kunst... Ok je houdt van kunst enzo, maar dan hoef je er geen verkeerde kunst van te maken sweatdrop Hihihi Srry! =P Ach ja XD Soms lijk je nou teveel op een anime serie, humor, gekheid, gestoord, serieus, overdreven en avontuurlijk, perfect als anime chara xd O_O? ? o.o Alles goed met iedereen? By the way Drake, lijp anime lijst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 1:27 am
Drake Heros .~Horsie~Anne~. Drake Heros Ach het is gewoon leuk. En de beste blijft Tsubasa Chronicle 3nodding Mysa heart Syaoran and Sakura En ik dan? gonk Jij weet dat ik alles zo voor je opzij leg en zelfs voor je zou sterven stare Dus overdrijven is een kunst... Ok je houdt van kunst enzo, maar dan hoef je er geen verkeerde kunst van te maken sweatdrop Geloof me Drake, winnen van een vrouw is haast onmogelijk XD Het beste wat je kan doen is zelf terug overdrijven wink En Anne, wat ben jij gemeen zeg XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 4:10 am
Ik verveel me. *twijfelt of ze Pirates 2 af zou kijken* Ik was van plan een klein marathonnetje te houden met mezelf. Ik heb 1 gekeken en wou 2 en 3 [Ja, ik heb 3. Shhhht. ninja ] ook gaan kijken. Maar ik raakte op een 1 of andere manier geirriteerd. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 5:25 am
kittyocean Drake Heros .~Horsie~Anne~. Drake Heros Ach het is gewoon leuk. En de beste blijft Tsubasa Chronicle 3nodding Mysa heart Syaoran and Sakura En ik dan? gonk Jij weet dat ik alles zo voor je opzij leg en zelfs voor je zou sterven stare Dus overdrijven is een kunst... Ok je houdt van kunst enzo, maar dan hoef je er geen verkeerde kunst van te maken sweatdrop Geloof me Drake, winnen van een vrouw is haast onmogelijk XD Het beste wat je kan doen is zelf terug overdrijven wink En Anne, wat ben jij gemeen zeg XD Goh van wie heb ik dat eerder gehoort xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 5:55 am
[KH]Sasuke .~Horsie~Anne~. Drake Heros .~Horsie~Anne~. Drake Heros Jij weet dat ik alles zo voor je opzij leg en zelfs voor je zou sterven stare Dus overdrijven is een kunst... Ok je houdt van kunst enzo, maar dan hoef je er geen verkeerde kunst van te maken sweatdrop Hihihi Srry! =P Ach ja XD Soms lijk je nou teveel op een anime serie, humor, gekheid, gestoord, serieus, overdreven en avontuurlijk, perfect als anime chara xd O_O? ? o.o Alles goed met iedereen? By the way Drake, lijp anime lijst. Waarom lijp eek Ik heb gewoon 6 jaar anime gezien XD Dus? en die lijst is 1 jaar. 3nodding En ok heel veel verschillende enzo. Maar nog steeds goed xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 5:56 am
.~Horsie~Anne~. kittyocean Drake Heros .~Horsie~Anne~. Drake Heros Ach het is gewoon leuk. En de beste blijft Tsubasa Chronicle 3nodding Mysa heart Syaoran and Sakura En ik dan? gonk Jij weet dat ik alles zo voor je opzij leg en zelfs voor je zou sterven stare Dus overdrijven is een kunst... Ok je houdt van kunst enzo, maar dan hoef je er geen verkeerde kunst van te maken sweatdrop Geloof me Drake, winnen van een vrouw is haast onmogelijk XD Het beste wat je kan doen is zelf terug overdrijven wink En Anne, wat ben jij gemeen zeg XD Goh van wie heb ik dat eerder gehoort xd Ja van wie dan? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 6:00 am
x.Deathrose Ik verveel me. *twijfelt of ze Pirates 2 af zou kijken* Ik was van plan een klein marathonnetje te houden met mezelf. Ik heb 1 gekeken en wou 2 en 3 [Ja, ik heb 3. Shhhht. ninja ] ook gaan kijken. Maar ik raakte op een 1 of andere manier geirriteerd. o_O Heb al een marathon gehouden en ze blijven goed 3nodding 1+2+3 (en als we geluk hebben over 2/3 jaar ook deel 4 blaugh ) Maar waar komt die iritatie vandaan dan? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 6:01 am
kittyocean Drake Heros .~Horsie~Anne~. Drake Heros Ach het is gewoon leuk. En de beste blijft Tsubasa Chronicle 3nodding Mysa heart Syaoran and Sakura En ik dan? gonk Jij weet dat ik alles zo voor je opzij leg en zelfs voor je zou sterven stare Dus overdrijven is een kunst... Ok je houdt van kunst enzo, maar dan hoef je er geen verkeerde kunst van te maken sweatdrop Geloof me Drake, winnen van een vrouw is haast onmogelijk XD Het beste wat je kan doen is zelf terug overdrijven wink En Anne, wat ben jij gemeen zeg XD eek Hoe moet ik over drijven? sweatdrop Want als ik zeg dat ze voor mij een goddin is is dat namelijk niet eens overdrijven maar een ware feit 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 9:44 am
x.Deathrose Ik verveel me. *twijfelt of ze Pirates 2 af zou kijken* Ik was van plan een klein marathonnetje te houden met mezelf. Ik heb 1 gekeken en wou 2 en 3 [Ja, ik heb 3. Shhhht. ninja ] ook gaan kijken. Maar ik raakte op een 1 of andere manier geirriteerd. o_O gheghe ! XD ik wil em ook .. pap wil moeite niet doen xO ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 12:39 pm
Drake Heros kittyocean Drake Heros .~Horsie~Anne~. Drake Heros Ach het is gewoon leuk. En de beste blijft Tsubasa Chronicle 3nodding Mysa heart Syaoran and Sakura En ik dan? gonk Jij weet dat ik alles zo voor je opzij leg en zelfs voor je zou sterven stare Dus overdrijven is een kunst... Ok je houdt van kunst enzo, maar dan hoef je er geen verkeerde kunst van te maken sweatdrop Geloof me Drake, winnen van een vrouw is haast onmogelijk XD Het beste wat je kan doen is zelf terug overdrijven wink En Anne, wat ben jij gemeen zeg XD eek Hoe moet ik over drijven? sweatdrop Want als ik zeg dat ze voor mij een goddin is is dat namelijk niet eens overdrijven maar een ware feit 3nodding De eerste zin was een semi-win, maar door de zinnen erna werd het een lose-lose situation XD Probeer eens: 'Anne, Syoaran en Sakura zijn heart , maar voor jou zijn er niet genoeg hartjes om te zeggen hoeveel jij voor mij betekend'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |