|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:58 am
Filthy Mr.J Filthy Hai! *dra i dark cape* eek Ge fan i min dark cape! ska nog sälja den o allt annat ja har på mej o köpa nå annat... "dark" stilen e så vanlig....... kanske byta frisyr åsså.... Hur mycket ska du ha för dark capen? jag köper den gärna tror jag. xp vet inte om ja ska sälja den vettu ^^ den passar inte bara till dark grejerna ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:59 am
Miradjii Filthy Miradjii *kommer inskuttande falskt trallandes på någon melodi, helt i sin egna lilla värld*
*hoppar fram till kylskåpet och tar ut en festis, skuttar sedan till kassan och betalar* Ey y00 what ya think of my n3w stYl3 y000? Väztaaa hiphopp4rn. *tittar med stora förvånade ögon på, medan han håller festis flaskan mot munnen för att dricka*
*tar ner flaskan, tittar på den, tittar på Filthy, tittar på flaskan, tittar på Filthy, kastar flaskan på Filthy*
gonk scream Not bad.. *slickar lite på mina egna kläder* Var det där en ny smak? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Mr.J Filthy Hai! *dra i dark cape* eek Ge fan i min dark cape! ska nog sälja den o allt annat ja har på mej o köpa nå annat... "dark" stilen e så vanlig....... kanske byta frisyr åsså.... Hur mycket ska du ha för dark capen? jag köper den gärna tror jag. xp men nu vet jag att de finns en intresserad köpare iaf *skriver upp filthy på en lista som #uno*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Filthy Mr.J Filthy Hai! *dra i dark cape* eek Ge fan i min dark cape! ska nog sälja den o allt annat ja har på mej o köpa nå annat... "dark" stilen e så vanlig....... kanske byta frisyr åsså.... Hur mycket ska du ha för dark capen? jag köper den gärna tror jag. xp vet inte om ja ska sälja den vettu ^^ den passar inte bara till dark grejerna ^^ Om du ska sälja den. Just PM me. domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:00 am
Filthy Mr.J Filthy Mr.J Filthy Hai! *dra i dark cape* eek Ge fan i min dark cape! ska nog sälja den o allt annat ja har på mej o köpa nå annat... "dark" stilen e så vanlig....... kanske byta frisyr åsså.... Hur mycket ska du ha för dark capen? jag köper den gärna tror jag. xp vet inte om ja ska sälja den vettu ^^ den passar inte bara till dark grejerna ^^ Om du ska sälja den. Just PM me. domokun heart upfattat!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:01 am
Filthy Not bad.. *slickar lite på mina egna kläder* Var det där en ny smak? eek Vilka kläder? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:03 am
Petsy Linka Spirit Miradjii *kommer inskuttande falskt trallandes på någon melodi, helt i sin egna lilla värld*
*hoppar fram till kylskåpet och tar ut en festis, skuttar sedan till kassan och betalar* *Ser på* Ihh! gonk *dyker ner i Petsys chain wallet* surprised *tittar upp mot från väskan* Han är dö läskig.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:03 am
Miradjii Filthy Not bad.. *slickar lite på mina egna kläder* Var det där en ny smak? eek Vilka kläder? gonk Mina sexiga boxers. domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:05 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Miradjii *kommer inskuttande falskt trallandes på någon melodi, helt i sin egna lilla värld*
*hoppar fram till kylskåpet och tar ut en festis, skuttar sedan till kassan och betalar* *Ser på* Ihh! gonk *dyker ner i Petsys chain wallet* surprised *tittar upp mot från väskan* Han är dö läskig.. gonk MIradjii e inte Läskig han e GRYYYm ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:06 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Miradjii *kommer inskuttande falskt trallandes på någon melodi, helt i sin egna lilla värld*
*hoppar fram till kylskåpet och tar ut en festis, skuttar sedan till kassan och betalar* *Ser på* Ihh! gonk *dyker ner i Petsys chain wallet* surprised *tittar upp mot från väskan* Han är dö läskig.. gonk Morgana?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:08 am
Mr.J Linka Spirit Petsy Linka Spirit Miradjii *kommer inskuttande falskt trallandes på någon melodi, helt i sin egna lilla värld*
*hoppar fram till kylskåpet och tar ut en festis, skuttar sedan till kassan och betalar* *Ser på* Ihh! gonk *dyker ner i Petsys chain wallet* surprised *tittar upp mot från väskan* Han är dö läskig.. gonk MIradjii e inte Läskig han e GRYYYm ^^ Men vägra förstå! LÄSKIG! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:08 am
*Letar efter bra mat* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:09 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit *Ser på* Ihh! gonk *dyker ner i Petsys chain wallet* surprised *tittar upp mot från väskan* Han är dö läskig.. gonk Förlåt så mycket, var inte meningen att skrämma dig! sad *springer ut ur affären*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|