|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 8:19 am
Anashi` Jag litar inte på IQ test, för det handlar typ bara om logiskt tänkande. Intelligens är mer än så tycker jag. I det jag gjorde så var det fyra delar: Logiskt tänkande, matematik, någon slags ordkundskap och minne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 8:39 am
snelhest I det [IQ-testet] jag gjorde så var det fyra delar: Logiskt tänkande, matematik, någon slags ordkundskap och minne. Gjorde vi samma? Illustrerad Vetenskaps IV-testet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 9:51 am
Niddler snelhest I det [IQ-testet] jag gjorde så var det fyra delar: Logiskt tänkande, matematik, någon slags ordkundskap och minne. Gjorde vi samma? Illustrerad Vetenskaps IV-testet? Haha, Hur asexuell är DU? *börjar tänka på en rolig konversation* LOL, You have to be THIS asexual to go on this ride på Gröna Lund lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 9:54 am
Filthy Kort hår är ju grymt skönt. heart gonk Ja, men alla bara "Uuuh gnäll gnäll du får inte ha pojkfrisyr! gonk " till mig som vill klippa mig sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 10:29 am
Mikusagi Filthy Kort hår är ju grymt skönt. heart gonk Ja, men alla bara "Uuuh gnäll gnäll du får inte ha pojkfrisyr! gonk " till mig som vill klippa mig sad Skaffa kort hår annars slår jag dig... ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 10:34 am
D a r k E r i c a Mikusagi Filthy Kort hår är ju grymt skönt. heart gonk Ja, men alla bara "Uuuh gnäll gnäll du får inte ha pojkfrisyr! gonk " till mig som vill klippa mig sad Skaffa kort hår annars slår jag dig... ;D heart
Förresten, du har nytt namn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 10:37 am
Jag vill också klippa mig :0 För jag orkar inte rastafläta mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 10:44 am
Niddler snelhest I det [IQ-testet] jag gjorde så var det fyra delar: Logiskt tänkande, matematik, någon slags ordkundskap och minne. Gjorde vi samma? Illustrerad Vetenskaps IV-testet? Ja, det var det nog. Man fick med det på en skiva.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 11:13 am
Tillåt mig att citera mitt bälte, "I took an IQ test and the resluts were negative." Jag har inget logiskt tänkande, därför failar jag IQ tester, och därför har jag aldrig gjort några, och DÄRFÖR är mitt IQ unknown. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 11:22 am
Mikusagi: Klart, det är ju gratis ;D Kommer dyta som fan nu bara för det xD
MeroWinger: Jag vet ditt IQ... cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 11:44 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 11:49 am
ERICA: twisted Jasså? ;D *wink* dew äe såw schmart dew~ heart
FILTHY: Neh D; det krävs ju 150 för att öppna en dörr, jag såg dig öppna en dörr Schmütz!! försök inte här! Du har öppnat många dårar i ditt liv så det är progress där!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 11:52 am
MeroWinger ERICA: twisted Jasså? ;D *wink* FILTHY: Neh D; det krävs ju 150 för att öppna en dörr, jag såg dig öppna en dörr Schmütz!! försök inte här! Du har öppnat många dårar i ditt liv så det är progress där! 150 för att öppna en dörr? o_O låter inte det lite väl mycket? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 11:55 am
Jo men du har ju ett IQ på 350 så det är lugnt. Du är blåval utklädd till guldfisk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 12:02 pm
She tied you to her kitchen chair She broke your throne and she cut your hair And from your lips she drew the hallelujah
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|