|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 2:34 pm
Hohohohoho!
Death Note episode 30! gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 2:37 pm
Jag har sett två totalt tror jag. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 3:32 pm
Mr_RPG Jag börjar fundera seriöst på att byta namn till Jable ist för Mr_RPG <.<;; EDIT: Fan, upptaget Jag undrar om det finns någon som heter Mrs_RPG.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 3:35 pm
Anashi` Mr_RPG Jag börjar fundera seriöst på att byta namn till Jable ist för Mr_RPG <.<;; EDIT: Fan, upptaget Jag undrar om det finns någon som heter Mrs_RPG.Jag tvivlar på att någon kan ha så dålig fantasi som jag <.<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 4:36 pm
Jag har 119 i IQ enligt Illustrerad Vetenskap.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 5:21 pm
Mr_RPG Anashi` Mr_RPG Jag börjar fundera seriöst på att byta namn till Jable ist för Mr_RPG <.<;; EDIT: Fan, upptaget Jag undrar om det finns någon som heter Mrs_RPG.Jag tvivlar på att någon kan ha så dålig fantasi som jag <.<;; Ta en titt i CB så kommer du se att du har bättre fantasi än många andra ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 5:23 pm
Jag litar inte på IQ test, för det handlar typ bara om logiskt tänkande. Intelligens är mer än så tycker jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 11:14 pm
Min psykologilärare lät en klass göra IQ-test. Den som var lat och fick dåliga betyg hade högst IQ. Så IQ är inte så viktigt. Det viktigaste är att man är flitig~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 12:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 1:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 1:21 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 3:08 am
Blir det inte kortare då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 4:11 am
Kort hår är ju grymt skönt. heart gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 4:21 am
Mikusagi Min psykologilärare lät en klass göra IQ-test. Den som var lat och fick dåliga betyg hade högst IQ. Så IQ är inte så viktigt. Det viktigaste är att man är flitig~ IQ är ett mått på hur väl du kan analysera och lösa olika problem. IQ är ett mått på intelligens men det skolan betygsätter är hur mycket tid man är beredd på att offra på den. Jag skulle lätt kunna ta raka mvg'n men jag pluggar sällan mer än 5 minuter inför varje prov. Så betyg och intelligens har liten koppling eftersom man även i matematiken måste följa specifika regler och inte alls får ta ut svängarna vilket IQ test uppmuntrar till.
Edit: Jag ligger kring 125.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|