|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 9:37 pm
halcyon. revolver idag såg jag en riktigt ful reklam. en tjej och en kille ligger på ett tak. tjej: ser du något annorlunda med miiiiiiiiig? tjej: (viftar med benen) inte det hääääääääär tjej: (ställer sig upp och viftar på rumpan) inte det häääääääääär tjej: (lyfter på armarna) men det hääääääääääääär kille: (smeker tjejens armhåla och ser kärleksfull ut)
plus att den var dubbad. ;_; Hon säger väl "Ser du något mjukt med mig?" ? Deoderanten ger ju mjuk hud... och så säger hon inget om armhålan, han får gissa.dessutom "och inte det här" om rumpan ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 10:10 pm
Är inte bildnummer sex fotoredigerad :O Och ska sumobrottarna klämma på dom eller är dom bara där som gott föredöme?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 10:13 pm
"Ni är så jävla lika - det går inte att se skillnad... ser du skillnad på er två?"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 10:13 pm
Jag gillar Ramlösa reklamen för den är så drömsk whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 11:41 pm
Gert "Fylking Sverige" Fylking anländer i Möjligheternas Torg här i Skellefteå vid lunchtid idag!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 12:05 am
Nightmare Asura Gert "Fylking Sverige" Fylking anländer i Möjligheternas Torg här i Skellefteå vid lunchtid idag! Möjligheternas torg låter som ett nergånget ställe neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 12:12 am
Jalkazar Möjligheternas torg låter som ett nergånget ställe neutral Du låter nergången. /joke Det kallas bara "Torget" av oss som bor här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 1:03 am
Jag tycker MER reklamen är skum... är det bara jag som ser det dolda meddelandet i "Älska mer" ? misstolkning där x__X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 1:39 am
Zomg, Akira Yamaoka to perform in Stockholm @ Play! A video game symphony.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 2:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 3:08 am
MeroWinger Jag tycker MER reklamen är skum... är det bara jag som ser det dolda meddelandet i "Älska mer" ? misstolkning där x__X "Jag älskar MER mer än dig"?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 3:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 3:34 am
Valgarv Zomg, Akira Yamaoka to perform in Stockholm @ Play! A video game symphony. Zomg, Machinae Supremacy to preform in Stockholm @ Play! A video game symphony.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 02, 2007 3:36 am