|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 10:18 am
Positiva faktorer
+ Åka till HGY och vara där 07:45-10:00 + Doris + Edith + Lisa och Sara, så söta! + Erja och andra bekanta ansikten + Kaffeterian + Minnen + Edith har inte tröttnat på min origami? xd heart + Jag svarade nog rätt på ett flertal frågor
Negativa faktorer
- Jag har inte koll på när alla konvent är... jag kanske borde beställa biljetter.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 10:38 am
+ bara en vecka kvar tills min baby kommer hit! + bara en vecka kvar tills min födelsedag + min babys tålamod med mig och min paranoia. han är världens bästa. + paprika släpps på dvd i sverige + paprika soundtracket på tokhögvolym på jobbet + nya papper från csn, nu gjorde de rätt iallafall + skolan börjar på måndag, samt att det ska bli kul att gå på södertörn igen, längesen sist
- tidsbrist! - en vecka kvar på jobbet och nu är jag sjukt trött på det - det finns seriöst inga bra tillverkare av strumpbyxor längre
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 1:11 am
+ Ljudkortet fungerar! :'D + No school today ^_^
+/- Snart är rumbytet klart. Från ensam i stort rum till att dela ett mindre rum med ett syskon xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 3:33 am
Vah? Går Monoo på Södertörn också? Först heter du likadant som jag, sedan går du på samma skola! D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 3:59 am
Mikusagi Vah? Går Monoo på Södertörn också? Först heter du likadant som jag, sedan går du på samma skola! D: Jag var först cool
a**å jag har gått två terminer där förut. Har ju pluggat både där och på universitetet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 4:03 am
monoo Mikusagi Vah? Går Monoo på Södertörn också? Först heter du likadant som jag, sedan går du på samma skola! D: Jag var först cool
a**å jag har gått två terminer där förut. Har ju pluggat både där och på universitetet. Jag var ändå här först.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 5:26 am
Mikusagi monoo Mikusagi Vah? Går Monoo på Södertörn också? Först heter du likadant som jag, sedan går du på samma skola! D: Jag var först cool
a**å jag har gått två terminer där förut. Har ju pluggat både där och på universitetet. Jag var ändå här först. Högskola vs internet community, hmmmmmm.
+ Började teknik idag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 5:42 am
Sakana-sama Mikusagi monoo Mikusagi Vah? Går Monoo på Södertörn också? Först heter du likadant som jag, sedan går du på samma skola! D: Jag var först cool
a**å jag har gått två terminer där förut. Har ju pluggat både där och på universitetet. Jag var ändå här först. Högskola vs internet community, hmmmmmm.
+ Började teknik idag. hehe jag föddes först också xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 7:43 am
Positiva faktorer
+ Låna en bok + Stöta på Arla så där mitt i vardagen + Bli introducerad för Arlas kamrater + Köpa böcker + Skalbagge + Vinka till Lena
Negativa faktorer
- Hagsätra bibliotek var stängt - Varmt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 11:08 am
+ Nu ska jag sitta helt kännslokallt i en bil ett dygn. Sedan kommer Johan hem. + Jag har en ny mp3spelare! yatta. fast 1k känns lite mycket för ett impulsköp hur mycket jag än behövde den. Den är nog bra och har radio i alla fall. + Lön och studiebidrag imorrn <3 + = Ny diskmaskin åt Tiny 3nodding + Cumcum som fylleringer från Borås. Hälsa Kalle och Kim! xd heart + <3
- Jag får inte dricka alkohol på över en vecka medan jag äter medicin och det är en väldigt rolig fest i helgen sad - Inte ditt fel heller pucko >____< <3 - Känner mig så jäkla ensam just nu och jag skulle kunna göra nått åt det istälet för att klaga. Herregud, klart att jag klarar mig ensam 3 dagar gonk - Jag känner mig ganska kass just nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 12:45 pm
+ Högskolan Dalarna ftw~ + Nya människor + Fint väder + Rolig föreläsare + Snart pengar + Kåren
- Upp tidigt - Trött
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 23, 2007 1:21 pm
prrnill + Högskolan Dalarna ftw~ + Nya människor + Fint väder + Rolig föreläsare + Snart pengar + Kåren Ser ut som att du kommer stortrivas, ne? Wiz zee Peepee's n najjsu ppls. xD;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 24, 2007 3:20 am
Positiva faktorer
+ Operans försäljning av scenkostymer + "Titta den där killen!" om mig + Jag köpte två plagg + Åka till Lingonsylt heart + På Aktuellt syndes jag litegrann i ett hörn. Det är rätt lagom tycker jag 3nodding + Två nya medlemmar i min grupp "Huddingegymnasiet" på Facebook
+/- TT x__x Kul att de valde ut mig, synd att min hjärna blev hög och inte kunde berätta för mig vad jag skulle säga.
Negativa faktorer
- Vara skit- och kissnödig när man måste vänta i två timmar - Jag fick inte tag på kostymen jag var kär i - Dubbelt så mycket kebab som ris... tallriksmodellen, någon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 24, 2007 6:46 am
Mikusagi Positiva faktorer
+ Operans försäljning av scenkostymer + "Titta den där killen!" om mig + Jag köpte två plagg+/- TT x__x Kul att de valde ut mig, synd att min hjärna blev hög och inte kunde berätta för mig vad jag skulle säga. Negativa faktorer
- Vara skit- och kissnödig när man måste vänta i två timmar - Jag fick inte tag på kostymen jag var kär i Haha jag såg om kostymutförsäljningen på nyheterna. Jag ville fett ha den med tarmarna utanpå eller den med blodomloppet. Wahahahha grymma halloweenkläder!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|