|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:51 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream *blir 10 cm lång och sätter sig på Petsys axel o tittar mot Filthy* Kan du ändra storlek? o_< Bara när jag känner för det. domokun Coolt :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream *blir 10 cm lång och sätter sig på Petsys axel o tittar mot Filthy* Kan du ändra storlek? o_< Bara när jag känner för det. domokun Coolt :O Hah.. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hai! *dra i dark cape* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream *blir 10 cm lång och sätter sig på Petsys axel o tittar mot Filthy* Kan du ändra storlek? o_< Bara när jag känner för det. domokun Coolt :O Hah.. <.< Usch.. Jag gillar inte minisarna längre gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:54 am
funderar på att byta stil... kan nån säga va jag skulle passa i??? (frisyren funderar ja på o byta oxå)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*kommer inskuttande falskt trallandes på någon melodi, helt i sin egna lilla värld*
*hoppar fram till kylskåpet och tar ut en festis, skuttar sedan till kassan och betalar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream *blir 10 cm lång och sätter sig på Petsys axel o tittar mot Filthy* Kan du ändra storlek? o_< Bara när jag känner för det. domokun Coolt :O Hah.. <.< Usch.. Jag gillar inte minisarna längre gonk xp Jag kan få dom! domokun xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:55 am
Filthy Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream *blir 10 cm lång och sätter sig på Petsys axel o tittar mot Filthy* Kan du ändra storlek? o_< Bara när jag känner för det. domokun Coolt :O Hah.. <.< Usch.. Jag gillar inte minisarna längre gonk xp Jag kan få dom! domokun xp Dröm vidare domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:55 am
Miradjii *kommer inskuttande falskt trallandes på någon melodi, helt i sin egna lilla värld*
*hoppar fram till kylskåpet och tar ut en festis, skuttar sedan till kassan och betalar* Ey y00 what ya think of my n3w stYl3 y000? Väztaaa hiphopp4rn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:56 am
Miradjii *kommer inskuttande falskt trallandes på någon melodi, helt i sin egna lilla värld*
*hoppar fram till kylskåpet och tar ut en festis, skuttar sedan till kassan och betalar* *Ser på* Ihh! gonk *dyker ner i Petsys chain wallet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:56 am
Filthy Hai! *dra i dark cape* eek Ge fan i min dark cape! ska nog sälja den o allt annat ja har på mej o köpa nå annat... "dark" stilen e så vanlig....... kanske byta frisyr åsså....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:57 am
Linka Spirit Miradjii *kommer inskuttande falskt trallandes på någon melodi, helt i sin egna lilla värld*
*hoppar fram till kylskåpet och tar ut en festis, skuttar sedan till kassan och betalar* *Ser på* Ihh! gonk *dyker ner i Petsys chain wallet* surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J Filthy Hai! *dra i dark cape* eek Ge fan i min dark cape! ska nog sälja den o allt annat ja har på mej o köpa nå annat... "dark" stilen e så vanlig....... kanske byta frisyr åsså.... Hur mycket ska du ha för dark capen? jag köper den gärna tror jag. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Miradjii *kommer inskuttande falskt trallandes på någon melodi, helt i sin egna lilla värld*
*hoppar fram till kylskåpet och tar ut en festis, skuttar sedan till kassan och betalar* Ey y00 what ya think of my n3w stYl3 y000? Väztaaa hiphopp4rn. *tittar med stora förvånade ögon på, medan han håller festis flaskan mot munnen för att dricka*
*tar ner flaskan, tittar på den, tittar på Filthy, tittar på flaskan, tittar på Filthy, kastar flaskan på Filthy*
gonk scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|