|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 7:54 am
Valgarv PANG PÅ PUNGEN I PORTUGAL. Luktar kristet utseende. D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 8:10 am
snelhest Mr_RPG *laddar ner game-maker* Nu jävlar... Min kompis har gjort ett chattprogram i game maker o: jag e skit seg men vad är game-maker?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 8:11 am
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG *laddar ner game-maker* Nu jävlar... Catch the Evil Clown Rated Mature eller?Fu, jag ska lära mig scripta i det typ.. talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 8:55 am
Anashi` Dark Erica Anashi` Jag är n00b när det gäller bloggar. <.< Du är n00b när det gäller allt. talk2hand lol Jag föredrar faktiskt att kalla mig själv trög, tack så mycket. talk2hand Men trög är ett så starkt ord. Mentalt handikappad låter bättre. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 8:59 am
Filthy Valgarv PANG PÅ PUNGEN I PORTUGAL. Luktar kristet utseende. D; Nej, för det luktar RÖK!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 9:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 9:13 am
Valgarv Filthy Valgarv PANG PÅ PUNGEN I PORTUGAL. Luktar kristet utseende. D; Nej, för det luktar RÖK! Ta en holk, var som folk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 9:32 am
Valgarv Filthy Valgarv PANG PÅ PUNGEN I PORTUGAL. Luktar kristet utseende. D; Nej, för det luktar RÖK! Timbuktu? wink Han är ett geni.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 10:06 am
Nightmare Asura Dullahan ska då bara förstöra. stressed DU HAR EN SÅDAN DÄR VÄST SOM JAG VILL HA! Jag har lagt bud på en.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 11:49 am
*avbryter* Ehm.. Jag försöker fixa min profil (alla bilder är inte klara), men det kommer nå sträck i vägen som inte ska va där! Var inte innan och inte på min fina bakrund... Nån som vet hur man tar bort det??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 11:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 11:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 11:54 am
EvilStrawberry *avbryter* Ehm.. Jag försöker fixa min profil (alla bilder är inte klara), men det kommer nå sträck i vägen som inte ska va där! Var inte innan och inte på min fina bakrund... Nån som vet hur man tar bort det?? Jag hittar inte felet sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 11:56 am
okej .___. men jag får väll se vad man kan gö >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 12:10 pm
EvilStrawberry snelhest Mr_RPG *laddar ner game-maker* Nu jävlar... Min kompis har gjort ett chattprogram i game maker o: jag e skit seg men vad är game-maker?! Ett program som används frömst till att göra spel. Men om man kan det kan man även göra andra program i det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|