|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 3:45 pm
Niddler Anashi` Mr_RPG Jag kan ligga i sängen och spela nu biggrin No reason to get up anymore~! Hur ska du gå på toa ?Om man inte äter så behöver man inte gå på toa. Det är kanske så han löser problemet. Okej, jag omformulerar frågan: Hur ska du överleva ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 3:55 pm
Nu har jag gjort min egna lilla blogg. :3
Den blev inte så fin som jag ville ha den.. >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 4:12 pm
"Och om man är rädd för att inte vinna, så kan man ta något från Abba och se risken försvinna" heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 4:18 pm
Man kan bli sån här som bara lever på luft biggrin Vad heter sån?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 4:21 pm
Anashis blogg This blog does not allow anonymous comments. Sign in with your Google Account
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 6:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 6:32 pm
Ololol, värt att när man gick till marketplace för att 'skaffa lite mer guld' så ploppade en brown giftbox up. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 9:33 pm
Filthy Jalkazar s**t vad hyper de va~
*sno twister som man gjorde back in the days* You better pay for that, kid! D: :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 9:38 pm
Niddler  et  whee Jag tänkte typ göra en egen sådan där, fast det blev typ fail. För det blev inget. Jag fattade inte emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 9:41 pm
Niddler Anashi` Mr_RPG Jag kan ligga i sängen och spela nu biggrin No reason to get up anymore~! Hur ska du gå på toa ?Om man inte äter så behöver man inte gå på toa. Det är kanske så han löser problemet. Jag trodde att du läste Ill.Vet, varje månad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 9:46 pm
Niddler Man kan bli sån här som bara lever på luft biggrin Vad heter sån? Anorektiker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 1:54 am
Mikusagi Niddler Man kan bli sån här som bara lever på luft biggrin Vad heter sån? Anorektiker.Sån ska jag bli! *nyvaken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 2:13 am
Niddler Anashis blogg This blog does not allow anonymous comments. Sign in with your Google Account Wohoo cool
Uh, nah. Kan man ändra det ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 2:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 01, 2007 2:32 am
Mikusagi Niddler Man kan bli sån här som bara lever på luft biggrin Vad heter sån? Anorektiker.*rolf* Anashi> Ja, klart man kan. ... Okej, du har gjort det ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|