|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 4:47 am
Dark Erica MeroWinger Dark Erica OOOO: MEIJEREM~ MERO WINGER! *hör Dark Erica, vänder sig blixtsnabbt om och flyger på henne* AMMAGADD!! *kramar om* min bisexuella kaninkompis, dig saknade man! Vad tyckte du om låtarna jag skickade över btw? :3 heart *Glompar* Mitt bisexuella marsvingskompis! : D HUR MÅR DU IDAG? Låtarna ägde! x3 Jora, man lever under ständig press. Duvet det är jobbigt att vara kändis ibland D; mediamänniskor överallt. Men allt är finfint, hur är det själver? ^^ bra!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 5:00 am
MeroWinger Dark Erica MeroWinger Dark Erica OOOO: MEIJEREM~ MERO WINGER! *hör Dark Erica, vänder sig blixtsnabbt om och flyger på henne* AMMAGADD!! *kramar om* min bisexuella kaninkompis, dig saknade man! Vad tyckte du om låtarna jag skickade över btw? :3 heart *Glompar* Mitt bisexuella marsvingskompis! : D HUR MÅR DU IDAG? Låtarna ägde! x3 Jora, man lever under ständig press. Duvet det är jobbigt att vara kändis ibland D; mediamänniskor överallt. Men allt är finfint, hur är det själver? ^^ bra! Jo, det är ju lite svårt med ekonomin ibland. Jag får ju köra dubbla på gatan för att ha råd med hyran. >;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 5:08 am
Dark Erica MeroWinger Dark Erica MeroWinger Dark Erica OOOO: MEIJEREM~ MERO WINGER! *hör Dark Erica, vänder sig blixtsnabbt om och flyger på henne* AMMAGADD!! *kramar om* min bisexuella kaninkompis, dig saknade man! Vad tyckte du om låtarna jag skickade över btw? :3 heart *Glompar* Mitt bisexuella marsvingskompis! : D HUR MÅR DU IDAG? Låtarna ägde! x3 Jora, man lever under ständig press. Duvet det är jobbigt att vara kändis ibland D; mediamänniskor överallt. Men allt är finfint, hur är det själver? ^^ bra! Jo, det är ju lite svårt med ekonomin ibland. Jag får ju köra dubbla på gatan för att ha råd med hyran. >; Tutte? mad Omg do er en porrstjärna? D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 5:13 am
MeroWinger Dark Erica MeroWinger Dark Erica MeroWinger Dark Erica OOOO: MEIJEREM~ MERO WINGER! *hör Dark Erica, vänder sig blixtsnabbt om och flyger på henne* AMMAGADD!! *kramar om* min bisexuella kaninkompis, dig saknade man! Vad tyckte du om låtarna jag skickade över btw? :3 heart *Glompar* Mitt bisexuella marsvingskompis! : D HUR MÅR DU IDAG? Låtarna ägde! x3 Jora, man lever under ständig press. Duvet det är jobbigt att vara kändis ibland D; mediamänniskor överallt. Men allt är finfint, hur är det själver? ^^ bra! Jo, det är ju lite svårt med ekonomin ibland. Jag får ju köra dubbla på gatan för att ha råd med hyran. >; Tutte? mad Omg do er en porrstjärna? D; Ingen stjärna direkt. emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 5:20 am
Dark Erica MeroWinger Dark Erica MeroWinger Dark Erica *Glompar* Mitt bisexuella marsvingskompis! : D HUR MÅR DU IDAG? Låtarna ägde! x3 Jora, man lever under ständig press. Duvet det är jobbigt att vara kändis ibland D; mediamänniskor överallt. Men allt är finfint, hur är det själver? ^^ bra! Jo, det är ju lite svårt med ekonomin ibland. Jag får ju köra dubbla på gatan för att ha råd med hyran. >; Tutte? mad Omg do er en porrstjärna? D; Ingen stjärna direkt. emo Hmm... du får jobba dig upp till det då ;3 then I'll be your manager
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 5:23 am
MeroWinger Dark Erica MeroWinger Dark Erica MeroWinger Dark Erica *Glompar* Mitt bisexuella marsvingskompis! : D HUR MÅR DU IDAG? Låtarna ägde! x3 Jora, man lever under ständig press. Duvet det är jobbigt att vara kändis ibland D; mediamänniskor överallt. Men allt är finfint, hur är det själver? ^^ bra! Jo, det är ju lite svårt med ekonomin ibland. Jag får ju köra dubbla på gatan för att ha råd med hyran. >; Tutte? mad Omg do er en porrstjärna? D; Ingen stjärna direkt. emo Hmm... du får jobba dig upp till det då ;3 then I'll be your manager Håhåhå, vill du inte veta vad jag går för, först?... ;DD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 5:33 am
Jo det vill jag gärna biggrin ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 6:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 6:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 6:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 6:57 am
Jalkazar Anashi` Tror gör man i kyrkan. <.< Det gör man nog hela tiden i allmänhet >tror< jag No s**t, det hade jag aldrig >trott<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 7:06 am
Vad mycket prylar jag laddat ner till The Sims. o.o Mappen är ju över 200MB redan. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 7:40 am
The Sims är typ beroendeframkallande ._. Har inte spelat på länge, och tänker fortsätta hålla mig ifrån det. Samma med WoW, förutom att jag aldrig har spelat det. xp
Kids! Don't Do The Sims!
Jalkazar> "Overall artists chart" står det, och så visar den senast spelade låtar <__< FY FY FY :'D Men den högra var söt >w< Har du också gjort dina själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 7:48 am
Niddler The Sims är typ beroendeframkallande ._. Har inte spelat på länge, och tänker fortsätta hålla mig ifrån det. Samma med WoW, förutom att jag aldrig har spelat det. xp Kids! Don't Do The Sims!Jalkazar> "Overall artists chart" står det, och så visar den senast spelade låtar <__< FY FY FY :'D Men den högra var söt >w< Har du också gjort dina själv? Haha jag brukar sitta med det ibland men nu slet jag bara fram 2st editors picks lite snabbt wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 8:12 am
Lily Allen! 4laugh Hon skriver så himla bra texter!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|