|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2012 12:32 am
OMM: De huizenjacht continues rolleyes Lastig dat ik en mijn vriend de komende weken alleen op zondag samen vrij zijn... zo kunnen we natuurlijk geen bezichtigingen plannen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2012 12:01 pm
OMM: Conexxion krijgt geen heart van mij, ATM
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2012 7:41 am
OMM: ik hoop dat ze op abunai niet bepaalde workshops die ik wil doen tegelijk plannen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2012 12:34 am
Gaat het zo regenen of niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2012 7:54 am
OMM: ik had bij mijn vriend moeten blijven zitten dan was die allemaal veel sneller gegaan >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2012 8:23 am
OMM: Zal dit dan ons droomhuisje onder de zon worden? heart Ik denk van wel! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2012 9:46 am
Mooie boompjes achter mijn huis =D Okay, moet even lopen, maar prachtig park! En groot!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2012 10:47 am
OMM: dat had je gedroomt je krijg mijn duurste item niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2012 9:27 am
OMM: withdrawel symptoms... thinking the worst possible outcome... while the reason is probably time... *headdesk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2012 1:27 pm
OMM: ik wil hier weg echt weg, kan mijn kamergenoot niet uitstaan en nu al helemaal niet meer scream dat betreft kan ik niet wachten to ik bij mijn vriend kan wonen en kunnen ze hier de zogenoemde pot op, sorry hoor maar ik merk niks van jullie christen zijn en het voeld gewoon hypocriet om hier te blijven. ben er gewoon ff klaar mee en moet mijn ei kwijt -.-"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 19, 2012 8:09 am
OMM: Woahh, so confused.. die huizenjacht zucht gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 19, 2012 10:05 am
OMM: leen ik mijn dvd speler uit omdat ik hem toch niet gebruik... prompt heb ik zin om DVDs te kijken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 19, 2012 2:05 pm
Wat nou onvoldoende opslag sla die stomme dingen ook op mijn kaartje op niet op mijn tel zucht
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 20, 2012 2:56 am
Zucht, telefoons razz
OMM: Leuk als je dan om suggesties vraagt, er er vervolgens alleen maar mensen komen die zeggen wat er niet goed is. Ik zie welf ook wel wat er fout gaat, maar ik wil weten wat ik ermee kan doen. Stomme mensen af en toe smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 20, 2012 11:31 am
OMM: nog nachtjes en dan weer weg hier zodat ik normaal kan werken aan mijn rapport miss dat het nog eens afkomt wat wel de bedoeling is -.-"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |