|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 5:47 am
Niddler: Det kanske heter kärnämnen. Jag minns inte. Sv A + B, Ma A, Sh A, Re A, Nk A, Eng A tror jag att det är. Ehm.. keminörd! :3 <3
+/- Försov mig till Matten. Funderar på att tenta skiten så slipper jag vara där!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 9:10 am
Ska väl nörda lite, jag också. 3nodding
+ Satt på bryggan igår och åt sallad med Madde och Sofie. + Sofia! smile + Satt och pluggade matte fyra timmar på Karolina. + Gick till skolan idag, fast den inte börjar förns på måndag! + Träffade alla lärare igen! smile + Tur att vi börjar på måndag... Saknar klassen. + Mama och papa är på motorcykelresa, hemma själv! cheese_whine biggrin
- Med lillebror...
+ Men han stör inget, sitter med sitt lilla datorberoende instängd på sitt rum, så det är lugnt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 1:48 pm
+ CTRL+ALT+DEL Web comic <3 + Min älskade JJ. <3 Att du orkar med mig. razz + Jag gör bra ifrån mig på franskan. ^_^ (Uttal, inte stavning) + Glass med strössel. xD + Jag har fått job! SCORE! Okej, iofs får jag inte betalt, men hellre att jag jobbar än att vara uttråkad. surprised + Youtube.com.
- Tänker på en låt som jag tycker så mycket om, men NÄÄ! Inte kan jag komma ihåg artisten eller titeln. sad - Mina dikter är mesiga. xD - Det klassika "Min bästa vän har fått en flickvän och vill inte spendera tid med mig längre". Lätt jag ska skrämma iväg henne. ;o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 16, 2007 12:16 am
+ HAHAHAHAHAHHAHAH + ska försöka glömma bort allt. + ska träffa folk idag. <3 + hittade hårfärg jag glömt jag hade. + hittade pengar jag glömt jag hade! wooh!
- att reagera som lisa gör när hon träffar colin. I fail. ;______; - det regnar. - men öh jag går ju på allt jävla snack juh. - D; - åhjaparanoid.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 9:01 am
+ börja högskolan på måndag D. + flytta hemifrån + klippt mig + ansökt om studiemedel och bostadsbidrag och betalat kåravgift (sista sekunden fast jag känner mig duktig) biggrin
- har en tandläkartid den 27:e i Västerås >.> - får nog inte min lägenhet förren 1:a september så får bli alternativt boende i 2 veckor rolleyes - kommer sakna mina polare i v-ås typ, värsta skillnad att aldrig bli väckt av en Bosnier som tittar in genom fönstret liksom eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 3:19 am
+ Jag fann mitt bankkort biggrin + Konsär igår. Energiska etiopiska soulsångerskan rockade mina strumpor. + Träffa teh Djävul. + Helg 8'D
- Jag har inte tillräckligt mycket pengar för att göra massa saker jag vill. - Och jobba är ingenting för mig talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 3:21 am
Chibi_Chocobo - kommer sakna mina polare i v-ås typ, värsta skillnad att aldrig bli väckt av en Bosnier som tittar in genom fönstret liksom eek xd Vart ska du flytta?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 8:27 am
Negative Matt is in the house.
- Inte fick åka in till gävle. - Lära vara hundpiga. ((hällre skulle jag vilja skuta hunden)) -tar fram bössan.-
Well lite posetiv kan man väl va. -Tänker ut nått bra-
+ Spelade KH2 hela dagen igår, Dock ska jag göra det igen.
((Btw, är Ansem Secret Reports bra att läsa?))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 18, 2007 10:46 am
+ Fint hår! + Gratisfestival i Lindköping. Helt okej smile Gratis är gott, som man säger. + Äta god mat. Falafel, suchi och friterat. Njamnjam. + Köpte 8 & 9 ur Death note. + Ska kolla efter en diskmaskin tänkte jag. Jag behöver en D; + Han med att träffa Dedu och David en sväng. Hela två dagar i rad faktiskt! + yrvaken bondage är inte helt fel nej : D
- Kan inte läsa mangerna för att dom ligger hos Johan. - Jag är fröken slösa just nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 19, 2007 9:32 am
+ Beställa saker smile
+/- Skolan börjar imorn.
- Jag skulle färga bort det blonda i mitt hår och resultatet blev rött och svart, jag vet inte hur jag lyckades.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 19, 2007 12:05 pm
+ ibrahim <3 + mysa med ibrahim
- ibrahim har åkt hem :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 19, 2007 12:46 pm
+ Sovit bort hela dagen! + Utvilad. + Ska äntligen få äta kvällsmat <3 + Rolig helg.
- Sovit bort en massa tid jag hade kunnat använda till andra saker. - Inte ätit ordentligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 5:55 am
- skolan började - spelade brännboll
+ träffa alla
-Suck-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 10:22 am
+ david + laakso + david + babel + annika lantz + betalat kåravgifter och ska köpa böcker om tyger :3 + åka till paris eller london? yes please <3
+/- får ont i halsen på jobbet av allt sydamm... dags för Hello Kitty-munskydd yes?
- rix fm och lugna favoriter. min hjärna blir mos och jag får cpaggroattacker och vill döda dom som är på något sätt associerade med de kanalerna. - får matpsykoser och äter allt i hela världen på fem sekunder och dör... - att tänka på allt det där gör mig illamående. enklaste vore väl att ignorera totalt men hur vuxet är det på en skala - japp det är mig det är fel på. men jag vill fortfarande inte veta sånt. - vill bo själv... eller iaf ha några timmar med david i ett tomt hus ;_; - slarvar fortfarande ibland med att klippa på jobbet, jag borde lära mig nån gång att det inte lönar sig. så oproffsigt. - asocial yes. men orka träffa folk när jag är såhär. - måste skärpa mig helt enkelt. så jävla hårt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 10:13 am
+ Shin's lägenhet helt för mig själv. ninja Fixat klart gräset, så kan ta det lugnt på den fronten ett tag. Skönt väder nu. <3 Får första lönen på måndag. Killen på mopeden som skrek "Hej emojävel" när man cyklade förbi. xD
+/- Helt såld på Zelda: Twilight Princess till Wii. D; Augh.
- Lön först på måndag. >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|