|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:42 am
Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream *blir 10 cm lång och sätter sig på Petsys axel o tittar mot Filthy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:43 am
Filthy Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream eek .. Hon mobbade mig först! *springa iväg också och sura* scream inga sura miner bro! får man bjuppa på en bärs??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:43 am
Filthy Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream eek .. Hon mobbade mig först! *springa iväg också och sura* scream Ooooch? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:44 am
Let me love you, let me be around. I promise you I won't make a sound.
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:45 am
Linka Spirit Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream *blir 10 cm lång och sätter sig på Petsys axel o tittar mot Filthy* Kan du ändra storlek? o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:46 am
Petsy Filthy Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream eek .. Hon mobbade mig först! *springa iväg också och sura* scream Ooooch? domokun men Omg *less på ert jevvla gnäll....* säg förlåt lr nåt sånt som folk scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:46 am
Petsy Filthy Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream eek .. Hon mobbade mig först! *springa iväg också och sura* scream Ooooch? domokun *Japansk lipning* Bnuuuu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:47 am
Mr.J Petsy Filthy Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream eek .. Hon mobbade mig först! *springa iväg också och sura* scream Ooooch? domokun men Omg *less på ert jevvla gnäll....* säg förlåt lr nåt sånt som folk scream Det är skämt grabben. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:47 am
Filthy Petsy Filthy Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream eek .. Hon mobbade mig först! *springa iväg också och sura* scream Ooooch? domokun *Japansk lipning* Bnuuuu! Vill du ha en stekpanna i huvet stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:48 am
Petsy Filthy Petsy Filthy Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream eek .. Hon mobbade mig först! *springa iväg också och sura* scream Ooooch? domokun *Japansk lipning* Bnuuuu! Vill du ha en stekpanna i huvet stare Nej tack jag är inte hungrig. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Linka Spirit Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream *blir 10 cm lång och sätter sig på Petsys axel o tittar mot Filthy* Kan du ändra storlek? o_< Bara när jag känner för det. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:50 am
Filthy Petsy Filthy Petsy Filthy Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream eek .. Hon mobbade mig först! *springa iväg också och sura* scream Ooooch? domokun *Japansk lipning* Bnuuuu! Vill du ha en stekpanna i huvet stare Nej tack jag är inte hungrig. xp En hammare då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 10:50 am
Filthy Mr.J Petsy Filthy Petsy sad *Tröstar Linka och skäller samtidigt ut Filthy* Fy! scream eek .. Hon mobbade mig först! *springa iväg också och sura* scream Ooooch? domokun men Omg *less på ert jevvla gnäll....* säg förlåt lr nåt sånt som folk scream Det är skämt grabben. xp vet att de eskämt stare men de e jevvligt jobbigt ändå..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|