|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 5:49 am
Mr_RPG Bill Conti - You're the best Hoppas du har din last.fm på.
Kid Down - Get Up Again-Over And Out Min nuvarande favoritlåt av Kid Down.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:04 am
Den är fel taggad, va?
Tom Petty - Free falling
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:07 am
Mr_RPG Den är fel taggad, va? Tom Petty - Free falling Min låt? Nej det är den inte. Jag är jäkligt noga med mina tags, de ska till mycket om nån feltaggad ska smyga igenom.
Kid Down - Red Lights
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:09 am
Jag menade min... Du hoppades nämligen att jag scrobblade den... Vilken last.fm borde gjort men inte gjorde.
FF7 Battle Theme - Nobou Uematsu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:10 am
Mr_RPG Jag menade min... Du hoppades nämligen att jag scrobblade den... Vilken last.fm borde gjort men inte gjorde. FF7 Battle Theme - Nobou Uematsu Dom scrobblas väl även om det är fel på taggen eller?
Mika - Love Today
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:13 am
Jalkazar Mr_RPG Jag menade min... Du hoppades nämligen att jag scrobblade den... Vilken last.fm borde gjort men inte gjorde. FF7 Battle Theme - Nobou Uematsu Dom scrobblas väl även om det är fel på taggen eller?
Mika - Love TodayJo, men den scrobblas ändå inte, fast den är .mp3 och allt. D; Varför hoppades du att jag hade last.fm igång btw? <.<;; The Kingdom of San d'Oria - Naoshi Mitzuta
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:18 am
Mr_RPG Jalkazar Mr_RPG Jag menade min... Du hoppades nämligen att jag scrobblade den... Vilken last.fm borde gjort men inte gjorde. FF7 Battle Theme - Nobou Uematsu Dom scrobblas väl även om det är fel på taggen eller?
Mika - Love TodayJo, men den scrobblas ändå inte, fast den är .mp3 och allt. D; Varför hoppades du att jag hade last.fm igång btw? <.<;; The Kingdom of San d'Oria - Naoshi Mitzuta För att du typ aldrig har det? Det är ju deprimerande att se att en play räcker för att kvala in i din topp 50 chart. Men mp3'n korrekt då? Har den en artist eller står artist namnet i låttiteln?
Rihanna - Unfaithful
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:32 am
Grattis!! Det måste varit krävande att lyssna på en ny artist då och då? razz (Själv knarkar man artister typ)
Rihanna - We Ride
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:35 am
Inte speciellt, har lyssnat på den i en vecka nu (dock inte med mediaspelare dvs. VG OST xP ).
No Angel - Saosin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:39 am
Mr_RPG Inte speciellt, har lyssnat på den i en vecka nu (dock inte med mediaspelare dvs. VG OST xP ). No Angel - Saosin Men ha på last.fm 24/7 så missar den inget biggrin
Rihanna - Unfaithful
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:49 am
Jellybeat - Walking down
Fyttihelvete vad glad jag är :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:52 am
Mr_RPG Jellybeat - Walking down Fyttihelvete vad glad jag är :'D Vadådå? Och varför är du inte på msn?
Sugarplum Fairy - She
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:56 am
Har letat efter den låten sedan jag började spela Freakout - Extreme Freeride. Och MSN har att göra med sura guildledare och kusiner... <.<;; Men jag har bara status offline, så du borde kunna kontakta mig ändå...
Jellybeat - Walking down
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:59 am
Mr_RPG Har letat efter den låten sedan jag började spela Freakout - Extreme Freeride. Och MSN har att göra med sura guildledare och kusiner... <.<;; Men jag har bara status offline, så du borde kunna kontakta mig ändå... Jellybeat - Walking down Okej, hade tänkt skicka dig lite Kid Down... fast du kanske ändå inte får dom med ditt virus skydd?
Wir Sind Helden - Bist du Nicht Müde
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|