|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 12:59 pm
Darlaa kittyocean Darlaa •♥• ^ post van weinig woorden? •♥• nou ja, ik kon het wel geheel herhalen, maar dat had ook weinig zin XD •♥• Wat herhaalde je dan? je eigen post uit de eerste quote of hun reacties? XD •♥•Nou, wat hij dus zei XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 1:06 pm
[ Fruit Cake ] Maran F. [ Fruit Cake ] whooo ik heb pirates ook gezien ! echt geweldig veel beter dan de 2e !!! ^^ aaahhh Jacky i love you ! :p Will you to !! :p nee echt romantiek humor actie alles zit erin ! ^^ denken jullie dat er nog een4e komt? biggrin Ik hoorde dat ze eerst wel een 4e wilden maken maar dat Keira Knightley en Orlando Bloom daarin niet meer wilden meespelen, Johnny Depp nog wel, zolang het script maar goed is! Ik hoop en denk trouwens niet dat er nog een deel 4 komt... hoezo hoop je dat er geen 4e komt?? Nou ik vond het een mooi einde hebben, en ik zou het knap vinden als deel 4 nog weer beter was dan die anderen, en anders zou het een negatieve draai en einde geven aan de films...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 1:07 pm
[ Fruit Cake ] HET WAS ALLEMAAL FAKE VAN DE DONOR SHOW !! Ik vond het ook heel erg toen ik het hoorde maar aan de andere kant hoorde ik dat er nu heeeel erg veeel donorformulieren zijn ingevuld en dat dat ook de bedoeling was dus naja ik vind het resultaat goed maar het idee niet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 1:07 pm
die 4e film is een vaag gerucht; er zijn geen plannen....en Orlando Bloom heeft zelfs gezegd dat hij niet zou weten of hij wel of niet mee zou willen doen... als het script boeiend genoeg was, dan misschien wel!
Dus dat van die 4e film is zo.... een vaag gerucht.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 4:43 am
Maran F. [ Fruit Cake ] HET WAS ALLEMAAL FAKE VAN DE DONOR SHOW !! Ik vond het ook heel erg toen ik het hoorde maar aan de andere kant hoorde ik dat er nu heeeel erg veeel donorformulieren zijn ingevuld en dat dat ook de bedoeling was dus naja ik vind het resultaat goed maar het idee niet... dat wilde ze bereiken. Goed gedaan. Al was het fake.. mensen doen het toch pas invullen als ze iets zien wat hun aangrijpt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 11:24 am
kittyocean die 4e film is een vaag gerucht; er zijn geen plannen....en Orlando Bloom heeft zelfs gezegd dat hij niet zou weten of hij wel of niet mee zou willen doen... als het script boeiend genoeg was, dan misschien wel! Dus dat van die 4e film is zo.... een vaag gerucht. Ik hooooop dat er geen 4de komt. Het is zo kei goed en mooi afgesloten. Klaar! Laat ze maar iets nieuws bedenken razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 11:54 am
Aelin Miresse kittyocean die 4e film is een vaag gerucht; er zijn geen plannen....en Orlando Bloom heeft zelfs gezegd dat hij niet zou weten of hij wel of niet mee zou willen doen... als het script boeiend genoeg was, dan misschien wel! Dus dat van die 4e film is zo.... een vaag gerucht. Ik hooooop dat er geen 4de komt. Het is zo kei goed en mooi afgesloten. Klaar! Laat ze maar iets nieuws bedenken razz jup ook waar.. maar op het einde krijg je op die kaart een grote beker te zien waar je ook mee het eeuwig leven kan krijgen... dus misschien komt er wel nog iets...? ik had ook zo'n gerucht gehoort.. maare, jullie vinden toch niet dat er te veel harry potter films zijn he?! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 12:28 pm
Och, uiteindelijk maar 7. Er zijn meer pokemon films
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 3:27 pm
dr komt nogmaar uhh 1 film van harry potter? of 2? ik hou t nie zo bij smile en dan is t afgelopen voor altijd ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 7:39 pm
BLeeegh kan niet slapen crying En er zijn niet teveel HP films dat is voor mij normaal als fan zijnde dat er van ieder boek een film komt. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 8:18 am
lol laatste week 6k uitgeven aan 16 edits! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 8:19 am
KisaraGirl BLeeegh kan niet slapen crying En er zijn niet teveel HP films dat is voor mij normaal als fan zijnde dat er van ieder boek een film komt. heart Goh dat probleem hebbik ook wellis. was het lekker cool (koud) zo midden in de nacht? =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 9:44 am
•♥• Zo.. benouwed.. @.@ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 10:04 am
» Ik ben net 5 dagen weggeweest en ik moet eigenlijk mijn tas uitpakken, bed verschonen (aangezien die katten erop hebben liggen slapen) en de kattenbak verschonen maar het is gewoon te warm en te benauwd en ik val zowat in slaap (ik heb vakantie en sta zelfs vroeger op dan normaal, namelijk 6 uur s'ochtends). xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 10:09 am
ik leef met je mee, ik heb spierpijn van de rugby training die we gratis kregen op school -,- en de honden uitlaten ...te benouwd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|