|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 7:46 am
Anashi` Åh.. Ni menar inte tvåorna i grundskolan antar jag. LOLZ nej xd Andra ringare. Först jag värsta "Jag vet att vi ibland ser ned på tvåorna, men det där är ju att överdriva"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 7:48 am
Jag ser fram emot att börja i Gymnasiet. heart Jag kom in på den skolan och linjen som jag valt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 7:53 am
Varför måste sommarlovet va så långt ? >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 8:06 am
Niddler Mikusagi ska ha prov i filosofi... Asura ska ta prov i bäckenet... Mikusagi Jag fick nog VG. Vad fick Asura? Jag har skrivit två prov idag! =O Oh, you two. XD För att besvara Mikus fråga så har jag inte tagit proverna än.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 8:17 am
Alltså s**t. Jag orkar inte vara kåt längre. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 9:12 am
Öh... eh... Jag gillar inte den särskrivningen. Asura tycker om oss xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 9:15 am
Anashi` Varför måste sommarlovet va så långt ? >.> För att man ska ha tid att göra saker som tar jättelång tid, utan att missa mycket av skolan/arbete. Tror jag. Eller så är tillräckligt många överens om att sommaren är bästa tiden att ägna ledighet åt. Den ledighet man ändå behöver.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 10:03 am
Mikusagi Jalkazar Mikusagi Jalkazar Jag ska gå och se Romeros gamla skräckis biggrin *vet inte alls vad det är för film* Går den på Gaia-bion?
Jag såg den med sköldpaddan. Fast inte hela, jag hade saker att göra. Men George Romero? Kultfilmmakaren? Vart är din allmänkunskap Miku? Den täcker inte film. Jag undrar fortfarande om du menar Gaia-bio eller IRL. Gaia...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 11:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 11:31 am
Sakana-sama Alltså s**t. Jag orkar inte vara kåt längre. sad Ja, det är så jobbigt sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 11:34 am
Anashi` Varför måste sommarlovet va så långt ? >.> För att man skall hinna lära sig en massa saker utan att läxor stör~ *planera frivilligt plugg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 12:05 pm
Andra ring. Andra-ringare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 12:30 pm
Mikusagi Anashi` Varför måste sommarlovet va så långt ? >.> För att man skall hinna lära sig en massa saker utan att läxor stör~ *planera frivilligt plugg*Eller hur½! Jag kände verkligen så idag när jag kom hem (jag har bara två lektioner på onsdagar). Btw har jag bara två lektioner på torsdagar också... och bara en lektion på fredagar :,D Men det är bara så här i slutet av terminen, när massor byts ut mot stödlektioner.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 1:39 pm
Niddler Andra ring. Andra-ringare. Andra ring-are.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|