|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 23, 2012 8:26 am
@ wilder: sterkte t lijkt me echt zwaar iri en ik snap je reactie ken dat soort mensen >.>
OMM: vandaag gelukkig nog heerlijk kunnen wandelen met mijn broertje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 24, 2012 2:19 am
Dichten is altijd makkelijk, dat gaat mij goed af. Maar nu het echt eens nodig is, lukt het niet, echt maf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 24, 2012 5:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2012 1:11 am
Alweer verkouden/grieperig! Sinds ik meer onder de mensen kom, word ik vaker ziek XD No fun!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2012 4:01 am
Ugh, die man snapt er ook echt niks van. Alsof constant je eigen zoon afzeiken ergens goed voor is... en ik kijk ondertussen machteloos toe hoe m'n vriend steeds onzekerder wordt. Door al dat gedoe de laatste tijd rondom z'n auto kan ie niet eens meer normaal autorijden. Hij heeft nu al 3x bijna een ongeluk gehad, omdat hij dankzij z'n vader gewoon niet meer ontspannen in de auto kan zitten, constant bang dat er wéér wat mee mis is...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2012 6:14 am
OMM: nog een paar toetsen en dan heb ik een soort van rust gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2012 9:58 am
Wilder Wein MCMXCII Ugh, die man snapt er ook echt niks van. Alsof constant je eigen zoon afzeiken ergens goed voor is... en ik kijk ondertussen machteloos toe hoe m'n vriend steeds onzekerder wordt. Door al dat gedoe de laatste tijd rondom z'n auto kan ie niet eens meer normaal autorijden. Hij heeft nu al 3x bijna een ongeluk gehad, omdat hij dankzij z'n vader gewoon niet meer ontspannen in de auto kan zitten, constant bang dat er wéér wat mee mis is... En het ergste is dat je deze stoorzender niet kan wegsturen.... OMM: ugh, hele weekend weer bezet.... ¬¬ Wel leuke dingen hoor, maar goed, geen uitslapen dus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2012 12:27 pm
Hmm.. ik overweeg heel sterk om m'n haar weer eens in een bobje te laten knippen. Daarnaast zou ik het eigenlijk ook wel eens een keer willen verven in een andere kleur, maar ik heb van nature heel donker haar, dus dan zou ik voor zo ongeveer iedere kleur die ikzelf mooi vind wel m'n haar eerst lichter moeten maken en dat is volgens mij niet bepaald goed ervoor.. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2012 3:23 am
OMM: duss lopen met voeten die slapen is niet zo goed idee sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2012 5:10 am
En hopla, de haartjes zijn eraf ^^
Ook: heb ik net m'n fiets opgehaald van een onderhoudsbeurt, komt ik er tijdens het naar huis toe fietsen achter dat ie soms 'door' trapt, als in: de ketting schiet door wanneer er teveel druk op de trappers komt. Dus thuis even wat research gedaan, en waarschijnlijk is of de naaf van m'n versnellingen versleten, of m'n versnellingen zijn niet goed afgesteld, of het tandwiel is versleten. Hoe dan ook, ik ga m'n fiets dus binnenkort nog maar eens terugbrengen om dit uit te laten pluizen, want anders levert het waarschijnlijk alleen maar extra slijtage oid op en het fiets sowieso ook niet lekker. Waarschijnlijk komt dit nu ook pas naar voren, omdat m'n ketting een heel stuk strakker staat (hij was eerst behoorlijk uitgerekt) dus nu staat er weer spanning op. Ben wel blij dat ik het nu ontdek, nu ik alle tijd heb om het te laten verhelpen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2012 9:27 am
@ Wilder: wacht niet te lang! Mijn fiets had dat ook en ik schoot 1x door TIJDENS het oversteken op een drukke weg, op een heuveltje... dat was NIET fijn (en veilig XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2012 1:09 pm
kittyocean @ Wilder: wacht niet te lang! Mijn fiets had dat ook en ik schoot 1x door TIJDENS het oversteken op een drukke weg, op een heuveltje... dat was NIET fijn (en veilig XD) Nee, ga ik ook zeker niet doen! Ik heb hem morgen dan nog even wel echt nodig, omdat ik dan een proefdienst moet draaien bij een instelling waar ik (indien de proefdienst naar wens verloopt van alle partijen) misschien stage kan gaan lopen. Daarna ben ik van vrijdag tot maandag een lang weekendje weg, maar dinsdag breng ik m'n fiets gelijk weer weg voor nakijken en eventuele reparatie :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 28, 2012 2:08 am
Nog eens wat extra research gedaan en naar alle waarschijnlijkheid zijn het m'n tandwielen die behoorlijk versleten zijn. Toen ik m'n kettingkast eens bekeken heb waren die inderdaad al best spits. Conclusie: dit gaat een duur grapje worden, want als je tandwielen moeten worden vervangen moet je ook gelijk de ketting mee vervangen, anders dan slijt die oude ketting dus weer in op de nieuwe tandwielen en heb je sneller slijtage daaraan (aldus internet xd ). Achja, gelukkig heb ik dit hele schooljaar door best veel gespaard en kan ik het geld voor een reparatie wel missen. Ben nog steeds blij dat ik het nu ontdek, nu ik tenminste de tijd heb om er zorgvuldig naar te laten kijken. Moet er niet aan denken dat ik dit had gehad terwijl ik al stage liep, want dan zou het echt puzzelen zijn geweest om die fiets eens te kunnen wegbrengen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 28, 2012 10:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2012 8:36 am
En uiteindelijk bleek het probleem in de versnellingen te zitten, die even goed moesten worden afgesteld xd
Nu denk ik wel dat die tandwielen misschien bij de volgende beurt vervangen moeten worden, want ze gaan imo wel de spitse kant op, maar dat zien we dan wel weer 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |