|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 3:17 pm
hentai shumi KAMON BEIBII + Ovannämnda polare vill typ hångla med mig! Och han är skitsöt och het och så, så det känns fett lockande att anta erbjudandet.. Är det så man gör nuförtiden? Erbjuder varandra att hångla? xD "Du, du kan få hångla med mig om du vill." "Hmm, okej, ska tänka på saken." För övrigt håller jag med om IE-punkten -.- Tillägg: Just det... Youtube?! What about BitTorrent? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 4:31 pm
hentai shumi KAMON BEIBII Blir väl typ mer veckans + och -... + NärCon var underbart, bäst, fantastiskt, mysigt, roligt, trevligt och jag njöt varenda sekund, inget gör mig så lycklig som NärCon! <3 + Ovannämnda polare vill typ hångla med mig! Och han är skitsöt och het och så, så det känns fett lockande att anta erbjudandet.. - jag tror inte min polare vill hångla med mig om han lär känna mig närmare ._. Närcon var skoj.
Hångla innan det är försent och han inser hur tråkig du är!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 4:59 pm
[ego]
+ det är sjukt roligt att googla harajukuflickor
- jag kommer aldrig aldrig aldrig ha så fina klänningar och vara så utomordentligt söt
[/ego]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 4:38 am
+ Sov ut jättelänge till 07:10, lyssnade lite på talband och somande om till 12. + Skolan börjar på måndag och jag är ledig tills dess! + Om jag pallar att läsa 150% i två terminer så blir jag färdig tills nästa höst. + Är på bättre humör. + Johan kommer hem rätt snart. På söndag. Tiden går så fort.
- I'm teh skabb. Måste hoppa in i duschen och sluta sova 24/7. - Gaia ändrar layout igen... hoppas att den blir bättre. Det är mera sällsynt annars.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 8:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 8:12 am
Niddler hentai shumi KAMON BEIBII + Ovannämnda polare vill typ hångla med mig! Och han är skitsöt och het och så, så det känns fett lockande att anta erbjudandet.. Är det så man gör nuförtiden? Erbjuder varandra att hångla? xD "Du, du kan få hångla med mig om du vill." "Hmm, okej, ska tänka på saken." För övrigt håller jag med om IE-punkten -.- Tillägg: Just det... Youtube?! What about BitTorrent? confused Ja, antagligen xD Fast han är lite skum... det skulle inte förvåna mig om det är hans sätt att säga att han är attraherad av mig. wink Jag kan inte med bittorrent riktigt, jag kan bara ladda ner grejer, jag vet inte hur man lägger upp eget... @Sakana-sama: Tack för tipset!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 10:44 am
+ Age Of Empires II \xO/
- FEETT sysslolös. Måste övertyga mig själv om att det inte är något problem...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 4:33 pm
+ jobbar och tjänar pengar
- min 4 dagar långa semester är slut
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 1:01 pm
+ Gratis konsert! Moneybrother var gryyym. + Fick träffa Moneybrother också, kramas och ha mig. + Sitta uppe vid zinkensdamm och se ner på natt-Stockholm med hörligt sällskap och i inte helt nyktert tillstånd. + So you think you can dance + Marcus, haha. Alkoholisten som alla hatar. <3 + Kramas, kramas, kramas och mer kramas med folk man träffat sedan två timmar tidigare. Nice. + Skönt att sova med någon. Tur att jag bara behöver vänta tills måndag för att göra det igen.
- Trött så jag missade grillfesten ikväll.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 12:00 am
+ Trevlig förfest. + Trevligt första intryck av Palace. - Jag drack lite för mycket. - Missade toan 5 grr. + Vinglar hem och sover.
- Glömmer sin mobil.
Well så kan man ju göra om man inte vill komma in på Palace någon mera gång. Iofs så föredrar jag Hugos, men det ursäktar det inte. Notering till sig själv: Ta inte ett glas vin till varje shot istället för vatten!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 3:29 am
Gårdagens:
+ Morgonkel~ Cityfest, hoooyeah! Hittade flera söta tröjor. x3 Fick hundra kronor rabatt av en liten utländsk man som antagligen blev massa dazzled av mitt blonda hår (hoppas jag, vad skulle det annars vara? <.<; ). Jak er poliz. Trevliga fulla ungdomar. Träffa folk som man inte sett på ett tag. o: Langos. <3 Cherry Coke. <3 Baron Bane. <33 Uwaaah, jag som inte gillade dem första gången jag såg dem (många år sen) men blev helt frälst inatt. xD Längst fram som en zombie. o/
+/- Grillad majs med honungssmör. Lätt uddaste smakupplevelsen hittills. xD
- Massa massa MASSA folk överallt. D; Jobbiga fulla ungdomar. Det regnade lite för mycket.
Dagens:
+ I has carrot.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 4:01 am
Niddler - FEETT sysslolös. Måste övertyga mig själv om att det inte är något problem... Alltså, du kan ju ringa till mig om du har tråkigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 11:25 am
- Tåget stannade utanför Strängnäs, polisen hade spärrat av en tunnel för några ungdomar var där inne och lekte. Palla stanna tåget, just smack'em.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 12, 2007 11:37 am
Miradjii - Tåget stannade utanför Strängnäs, polisen hade spärrat av en tunnel för några ungdomar var där inne och lekte. Palla stanna tåget, just smack'em. True. x]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|