|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 3:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 4:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 4:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 4:43 am
Red-Zan Psychic Szima Red-Zan Psychic Szima Red-Zan Oh hörde jag något ljud...någon som smyger tyst kanske? smile Maybe, maybe not. ^_^ Vem sa det? o.O;;; I did. :O Oh Hiiii blaugh ...såg dig inte, du din smygare där whee sweatdrop (beror antagligen på min mask xd ) Maybe so. :O Free your mind, think beyond the Matrix! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 4:52 am
Psychic Szima Red-Zan Oh Hiiii blaugh ...såg dig inte, du din smygare där whee sweatdrop (beror antagligen på min mask xd ) Maybe so. :O Free your mind, think beyond the Matrix! domokun The Matrix wich the Autobot leader Optimus Prime holds within him? ^_^ ( xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 4:54 am
Red-Zan Psychic Szima Red-Zan Oh Hiiii blaugh ...såg dig inte, du din smygare där whee sweatdrop (beror antagligen på min mask xd ) Maybe so. :O Free your mind, think beyond the Matrix! domokun The Matrix wich the Autobot leader Optimus Prime hols within him? ^_^ ( xd ) Yes! Exactly! Him! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 4:55 am
Sakana-sama Från Eskilstuna, you are? nej det är jag inte, men artikeln handlar om strängnäs, that's where i live
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 4:56 am
Psychic Szima Red-Zan Psychic Szima Red-Zan Oh Hiiii blaugh ...såg dig inte, du din smygare där whee sweatdrop (beror antagligen på min mask xd ) Maybe so. :O Free your mind, think beyond the Matrix! domokun The Matrix wich the Autobot leader Optimus Prime hols within him? ^_^ ( xd ) Yes! Exactly! Him! domokun ah yesh then I see it so clearly....strength is needed not the matrix....strength and a crystall crown ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 5:01 am
Arnamide Sakana-sama Från Eskilstuna, you are? nej det är jag inte, men artikeln handlar om strängnäs, that's where i live "Haha nej skit i ungdomarna. Vi bygger en till rondell, gubbar!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 5:02 am
Filthy Arnamide Sakana-sama Från Eskilstuna, you are? nej det är jag inte, men artikeln handlar om strängnäs, that's where i live "Haha nej skit i ungdomarna. Vi bygger en till rondell, gubbar!" That is so true! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 5:54 am
Jag har mens. Det gör inget, för jag fyller år idag biggrin OMG JAG FICK EN PRESENT AV OLOF! Liksom oväntat OMG heart Olof är söt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 5:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 6:01 am
Vad tusan är en bildvinkel?
"På många kameramodeller kan man byta ut normalobjektivet mot objektiv med annan bildvinkel (sic). Sådana kameror kallas systemkameror och här kan man välja de tillbehör som passar ens syften eller det speciella fotograferingstillfället."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 6:56 am
Men det är bra att häftet tar upp fish-eye, vidvinkel, tele och panorering! Nu måste jag ju Googla neutral
(alltså, häftet tar INTE upp begreppen fish-eye, vidvinkel, tele eller panorering, och det är dåligt)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|