|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:34 am
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Vilken gammal CD-skiva. O_o Javisst 3nodding <. Javisst är det så. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Skriker så det hörs till Japan* KILL ME SOMEONE!!!! Eller ge mig ledigt. X_x Eyy whatever. You don't get it.Ursäkta? Jag går också skolan. Men jag lider dock inte lika mycket som dig antar jag. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kan du inte be min rektor ge mig ledigt en månad nästa år? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:35 am
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Vilken gammal CD-skiva. O_o Javisst 3nodding <. Javisst är det så. whee Wtf. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:36 am
Måste gå hej allihopa blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Kan du inte be min rektor ge mig ledigt en månad nästa år? gonk Kan bli pirat o plundra din skola o döda din rektor! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Konstiga prickar *Peka på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:38 am
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Vilken gammal CD-skiva. O_o Javisst 3nodding <. Javisst är det så. whee Wtf. :S Jamen javisst. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:38 am
Filthy Ursäkta? Jag går också skolan. Men jag lider dock inte lika mycket som dig antar jag. sweatdrop Det gör du nog inte. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:39 am
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Vilken gammal CD-skiva. O_o Javisst 3nodding <. Javisst är det så. whee Wtf. :S Jamen javisst. 3nodding AAGH! Sluuta!! gonk *springer omkring i cirklar som en galning*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:40 am
Linka Spirit Kan bli pirat o plundra din skola o döda din rektor! domokun Snälla gör det!! gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:42 am
hej på alla nu jag ska bara sega hej till er jag komer in senare oki venta ni kommer att se mig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:43 am
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Vilken gammal CD-skiva. O_o Javisst 3nodding <. Javisst är det så. whee Wtf. :S Jamen javisst. 3nodding AAGH! Sluuta!! gonk *springer omkring i cirklar som en galning* Javisst. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:44 am
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Vilken gammal CD-skiva. O_o Javisst 3nodding <. Javisst är det så. whee Wtf. :S Jamen javisst. 3nodding AAGH! Sluuta!! gonk *springer omkring i cirklar som en galning* Javisst. 3nodding O___O *faller ner död*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:44 am
Chibi Strawberry Linka Spirit Kan bli pirat o plundra din skola o döda din rektor! domokun Snälla gör det!! gonk crying Jätte gärna! xd ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|