|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 12:53 pm
   Misschien leuk om te weten: Book 1: Completed Book 2: Completed Book 3: 33/75 completed Book 3 gaat gigantisch langzaam crying en ben gelukkig weer met een nieuwe chapter begonnen! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 5:50 am
Nog steeds niks gehoord? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 12:18 pm
   Zoiets kost tijd smile ik verwacht geen reply binnen een week smile en zo wel, is dat mooi meegenomen. Uiteraard horen jullie het meteen! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 1:02 am
33 van de 75 weinig of langzaam? 0.o Was je er niet pas aan begonnen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 11:27 am
   Nee, vorig jaar al XD Maar om 1 of andere reden mis ik gewoon de energie van de voorgaande delen XD Maar goed, dat kan ook door de stress van school komen. Had laatst weer leuke ideeen smile I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 11:47 pm
Ik dacht dat je al klaar was met school?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 13, 2006 6:02 am
Je blijft altijd leren xD wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 13, 2006 12:06 pm
   Dat bedoelde ik niet - ik was meestal zo bekaf van school waardoor ik totaal niet aan schrijven toe kwam XD En met dit werkrooster ook al minder crying Maar we vinden wel een manier!! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 7:40 am
Ow wou het gewoon even melden ^_^ In een blad dat wij iedere week krijgen komt een stuk over je eigen boek publiceren via het net... Misschien interessant for ya?
Volgende week it will be here.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 11:46 am
   I'd be most grateful! Ik ben trouwens met iets bezig wat jij wel leuk moet vinden smile I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 1:07 am
Nu word ik ook nieuwschierig! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 2:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 9:28 am
Breng nou niet mijn hoofd op hol xD
Ik knap al bijna van nieuwsgierigheid hoe dit verhaal verder gaat en het pokemon verhaal en ook nog een verhaal van Cid. En dan vertel je zo iets xD
Okee mijn hoofd is nu op hol geslagen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 1:27 pm
   4/6(7)e done smile Dat zou JOU al genoeg hints moeten geven wink I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|