|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:32 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:34 am
+ mew. ritat, och det har gått finfint - hostat som en galning gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:48 am
+ Inte nått vad jag vet hitills.. inget speciellt iaf.. - jobbigt i skolan - jobbigt hemma - får inte gå på j-cult för mina föräldrar för att jag har tennis nu i helgen... igen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 11:49 am
Mikusagi Anashi Mikusagi Anashi Mikusagi Anashi - Nu hatar jag verkligen alla.. *kramar* gonk question Vad gör du människa?!Jag ger dig karlek! heart Jag tror du behover det just nu! Omg, äntligen nån som förstår det surprised ^^ Kraaam! Edit: Jag erövrar sida 62 whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 12:56 pm
+ Slöjden har bättre dator nu + God mat i skolan för en gångs skull + Engelska lärarn släppte oss 15 minuter för tidigt idag
- Mli är sjuk. crying - Jag har fortf massa läxor kvar o göra - Jag måste städa rummet snart. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 1:29 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 2:35 pm
+ Jag älskar mina vänner i Exchange heart Särkilt Wizler, Navino och KyoKyo + .. Asura kanske loggar in..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2004 10:37 pm
+ Fin musik på TV:en.
- Torsdag. Jag hatar torsdagar. - Det är bild och form i 3 timmar. Det hatar jag. - Slutar klockan 5.. crying - Jag är orolig. >__< - Saknar älsklingen som tusan. gonk Hur ska jag kunna stå ut? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 2:36 am
+ Lovisa :3 + Jag och Lovisa ska gå på stan idag. + Ska köpa någon bra skiva hade jag tänkt. + Vattnet kom tillbaka. + Hade kuddkrig med min elvaåriga lillebror igår eftermiddag.
- Vattnet fungerade inte imorse... - Vet inte vilken skiva jag ska köpa. - Lovet är snart slut. - SannaharfärgathåretlilabruntSannaharfärgathåretlilabrunt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 2:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 2:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:57 am
- Nåt säger mig att jag är ignorerad - Ska det va så svårt och svara på PM när man är online?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|