|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:28 am
Gandiloulou prrnill *kryper in* Hej allihopa.. 3nodding *kryper och sätter mej brevid prrnill* hej hej... Allt bra med dig en dag som denna? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy rolleyes .. Vet inte. xd Förresten, är jag så filthy att du måste ha en gasmask på dig? blaugh xd Trodde du ja. Nä, jag tycker gasmaskar är vackert. xp Hehe okej. ^^ Det är väl någon på j-cult som springer runt med en gasmask? Ska dit i höst förmodligen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou va har du gjort i sommar då? Tja, inte särskilt mycket. Varit i sommarstugan och så bara. :p Själv då? Tack förresten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:30 am
prrnill Gandiloulou prrnill *kryper in* Hej allihopa.. 3nodding *kryper och sätter mej brevid prrnill* hej hej... Allt bra med dig en dag som denna? 3nodding Ja då....absolut...funderar på att cykla ner te bibblan å låna lite böcker...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:31 am
ninja Då var man medlem här också då ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Gandiloulou va har du gjort i sommar då? Tja, inte särskilt mycket. Varit i sommarstugan och så bara. :p Själv då? Tack förresten. har vart i sthlm, strängnäs å så har jag läst å slappat...och börjat skriva en låt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:32 am
FrodoLouLou ninja Då var man medlem här också då ^^ Yay!!! Kompis!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:32 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy rolleyes .. Vet inte. xd Förresten, är jag så filthy att du måste ha en gasmask på dig? blaugh xd Trodde du ja. Nä, jag tycker gasmaskar är vackert. xp Hehe okej. ^^ Det är väl någon på j-cult som springer runt med en gasmask? Ska dit i höst förmodligen. Om jag hade stuckit dit hade jag nog haft gasmask iaf. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 6:33 am
Gandiloulou prrnill Gandiloulou prrnill *kryper in* Hej allihopa.. 3nodding *kryper och sätter mej brevid prrnill* hej hej... Allt bra med dig en dag som denna? 3nodding Ja då....absolut...funderar på att cykla ner te bibblan å låna lite böcker... okej, trevligt. jag kom nyss hem från bibblan. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou FrodoLouLou ninja Då var man medlem här också då ^^ Yay!!! Kompis!!Yay! Farmooor ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy rolleyes .. Vet inte. xd Förresten, är jag så filthy att du måste ha en gasmask på dig? blaugh xd Trodde du ja. Nä, jag tycker gasmaskar är vackert. xp Hehe okej. ^^ Det är väl någon på j-cult som springer runt med en gasmask? Ska dit i höst förmodligen. Om jag hade stuckit dit hade jag nog haft gasmask iaf. :\Vadårå? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|