|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2011 10:53 pm
hele slechte organisatie ( stare ja ik kijk jou aan practicum leeraar...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2011 5:39 am
mensen die iets bedenken dat fout is en dat dat helemaal niet zo is, lekker vaag maar toch is het zo want het is vaag en irritant stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 07, 2011 11:15 am
klantenservice medewerkers die een vraag tot 6x toe NIET lezen. Ik kan die klanten echt geen ongelijk meer geven dat ze de directie aanschrijven. Vind het eerder bewonderingswaardig dat ze het 6x hebben volgehouden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2011 5:41 am
Mensen die aan je vast blijven plakken en niet zo een beetje ook dat ze jaloers worden dat als je wat gaat doen met iemand anders stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 08, 2011 5:56 am
sta je in de winkel, gaat het personeel elkaar bespuiten met parfum, voor de lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2011 6:13 am
confused @ Kitty zucht sommige mensen
De kou
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2011 11:30 am
freaking campers (dan bedoel ik die a-holes die maar op 1 plek blijven zitten er vandaar uit iedereen naaien.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2011 11:52 am
Dat mijn school het schijnbaar zinvol vindt om iemand voor de lessen psychologie te regelen die geen psychologie maar sociologie heeft gestudeerd, geen onderwijsbevoegdheid heeft en jarenlang in het buitenland heeft gewerkt, waardoor ze geen actuele kennis heeft van het werkveld in Nederland.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2011 12:33 pm
De attitude in de meeste forums op Gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2011 1:01 pm
Een vieze douche in een hotel o.0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2011 2:49 am
dat irritante vermoeiende kuchje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 13, 2011 12:53 pm
overwerken omdat iemand anders geen planning kan maken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2011 10:23 am
daar is die hoofdpijn weer....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2011 11:58 am
uitgeput zijn en dan nog uitgehoord worden door een vriend omdat ik die nu echt eens de waarheid moest vertellen en hij nu echt depri is en wil weten waarom ik het nou gezegd heb cat_sweatdrop cat_stressed cat_scream cat_gonk cat_stare
T is wel duidelijk denk ik dat ik er ff genoeg van heb en gewoon weekend wil hebben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2011 2:55 am
Dat ik na 3 dagen nog niet bij stem ben!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|