|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 5:59 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:21 am
*glompar alla som läser det här*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:33 am
Vad läskigt. oO Är det verkligen mening att J-cult ska vara 6-7.. Söndag-Måndag. <<;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:37 am
Chibi Strawberry Vad läskigt. oO Är det verkligen mening att J-cult ska vara 6-7.. Söndag-Måndag. <<;;; Kanske är lov?? annars tar jag ledigt från skolan! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:38 am
Blixtra Chibi Strawberry Vad läskigt. oO Är det verkligen mening att J-cult ska vara 6-7.. Söndag-Måndag. <<;;; Kanske är lov?? annars tar jag ledigt från skolan! biggrin Gudarna ska veta hur svårt det är att ta ledigt från gymnasiet. -__-;; Tryckfelsnisse kanske har varit i farten. Eller vad vet jag. oO;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:39 am
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Vad läskigt. oO Är det verkligen mening att J-cult ska vara 6-7.. Söndag-Måndag. <<;;; Kanske är lov?? annars tar jag ledigt från skolan! biggrin Gudarna ska veta hur svårt det är att ta ledigt från gymnasiet. -__-;; Tryckfels Nisse kanske har varit i farten. Eller vad vet jag. oO; Men tänk om det är lov då? :/ Sportlov?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:41 am
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Vad läskigt. oO Är det verkligen mening att J-cult ska vara 6-7.. Söndag-Måndag. <<;;; Kanske är lov?? annars tar jag ledigt från skolan! biggrin Gudarna ska veta hur svårt det är att ta ledigt från gymnasiet. -__-;; Tryckfels Nisse kanske har varit i farten. Eller vad vet jag. oO; Men tänk om det är lov då? :/ Sportlov?! Alla har ju dock inte lov samtidigt. :\ Åhh btw. Om du ska åka med oss så kanske det blir bil dit. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:43 am
Chibi Strawberry Gudarna ska veta hur svårt det är att ta ledigt från gymnasiet. -__-;; Tryckfelsnisse kanske har varit i farten. Eller vad vet jag. oO; Sant.. .__. dessutom bör man inte missa nåt ^^; Dock kan man be folk att anteckna etc, men själv tycker jag att det är lättare att förstå saker om jag är med i genomgångar...om det nu blir genomgångar xD Dessutom skulle mina föräldrar deffinitivt inte gå med på det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:45 am
Sostrate Chibi Strawberry Gudarna ska veta hur svårt det är att ta ledigt från gymnasiet. -__-;; Tryckfelsnisse kanske har varit i farten. Eller vad vet jag. oO; Sant.. .__. dessutom bör man inte missa nåt ^^; Dock kan man be folk att anteckna etc, men själv tycker jag att det är lättare att förstå saker om jag är med i genomgångar...om det nu blir genomgångar xD Dessutom skulle mina föräldrar deffinitivt inte gå med på detAh. Samma här. :\ Jag ska vara ledig i fem veckor före sommarlovet och det är länge nog så. Ledighet blir lite svårt. sweatdrop Ohh. Nej, det skulle nog inte min pappa heller. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:49 am
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Gudarna ska veta hur svårt det är att ta ledigt från gymnasiet. -__-;; Tryckfelsnisse kanske har varit i farten. Eller vad vet jag. oO; Sant.. .__. dessutom bör man inte missa nåt ^^; Dock kan man be folk att anteckna etc, men själv tycker jag att det är lättare att förstå saker om jag är med i genomgångar...om det nu blir genomgångar xD Dessutom skulle mina föräldrar deffinitivt inte gå med på detAh. Samma här. :\ Jag ska vara ledig i fem veckor före sommarlovet och det är länge nog så. Ledighet blir lite svårt. sweatdrop Ohh. Nej, det skulle nog inte min pappa heller. eek Jao..och sportlov har iaf inte jag föränns v.7 >_< och J-cult är v.6 myu myu, vaht to do? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:51 am
Sostrate Jao..och sportlov har iaf inte jag föränns v.7 >_< och J-cult är v.6 myu myu, vaht to do? gonk That sucks. gonk Det kanske löser sig. Förhoppningsvis är det fel datum. >____<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:52 am
Sparvel V䳴er峠s䧥r ni... vart fan ligger det? n害tans innanf?jolltr䳫? ^_^;;
Nordväst om Stockholm. Precis längs Mälarens norra strandkant. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:53 am
Chibi Strawberry Sostrate Jao..och sportlov har iaf inte jag föränns v.7 >_< och J-cult är v.6 myu myu, vaht to do? gonk That sucks. gonk Det kanske löser sig. Förhoppningsvis är det fel datum. >____< Ja, man får hoppas det >___<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|