|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2012 8:17 am
OMM: dan ben je jarig maar je voelt je niet echt jarig -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2012 10:02 am
Zal ik het kunnen....?
@Menketi: Ben ik weer eens een verjaardag vergeten O.o?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2012 10:27 am
Pff.. ik begin me zo onderhand af te vragen of ik nog wel een stageplaats zal kunnen bemachtigen op tijd... Ik heb daar ook echt alleen maar pech mee gehad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2012 1:34 pm
@ kitty jou vergeef ik het XD aangezien je me koekjes en cakejes heb gegeven in de persoon boven je topic
dus ja ik was ben vandaag jarig, maar doordat ik moet leren voelt het niet echt als jarig zijn -.- stomme toets weken precies rond mijn verjaardag gepland niet handig niet handig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2012 5:21 am
Pff, wil ik naar het AZC bellen waar ik heb gesolliciteerd, blijkt dat ze alleen van maandag tot donderdag spreekuren hebben (dus er is nu niemand op kantoor) XD Maandag hang ik stipt om 09.00u aan de telefoon, want dat is echt dé stageplaats die ik supergraag wil hebben!!! En natuurlijk nam bij een van de andere plekken er ook niemand op, die waren allemaal druk.. pff
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2012 9:28 am
Whoot! Hard verdiende vakantie na 3 nachten nauwelijks slapen om het project af te ronden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2012 10:50 am
Pff, nog erger, hoor ik net van een klasgenoot dat onze coach weer eens laat was met het doormailen van de info van het AZC, waardoor de stageplaats daar inmiddels dus al vergeven is... Dit is gewoon de druppel. Er was een basisschool die wel erg geïnteresseerd in mij als stagiair was en ik ga daar gewoon 100% achteraan. Zijn wel wat nadelen aan verbonden, maar op dit moment ben ik al blij als ik überhaupt een stageplaats weet te bemachtigen. Dan maar eentje waar ik per dag minimaal 3 uur reistijd bij heb en waar het risico bij bestaat dat ik ook als klassenassistent word ingezet. So be it.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2012 11:39 am
^ wat *not nice word*. Flink balen. Succes ermee!!
OMM: Need sleeeep
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2012 11:49 am
Succes wilder dat klinkt echt heel flut
OMM: Men wat een wind wat een wind, en morgen EO jongeren dag heb er zin in biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2012 2:16 pm
Het is inderdaad niet bepaald ideaal nee, maar ik ga er wel volop achteraan, want het is de enige instelling die mij echt wel lijkt te willen. Mocht een van mijn andere sollicitaties die momenteel nog lopen toch nog een stage opleveren dan zal ik uiteraard daar wel mee verder gaan, omdat die plaatsen gewoon beter zijn (en dichterbij), maar daar ga ik eigenlijk niet van uit, omdat het al ruim een week stil is sinds ik ze verzonden heb. Als je interesse in iemand hebt reageer je imo toch wel vrij snel (zoals bij die basisschool het geval was).
Voor mijn stage in leerjaar vier ga ik het ook echt anders aanpakken. Nu mochten we pas in februari gaan solliciteren vanuit de opleiding, maar als ik merk hoe het nu is verlopen dan is dat gewoon te laat. Ik denk ik dan al in november/december de eerste sollicitaties de deur uit doen. Hoe eerder hoe beter. En daarnaast ga ik dan denk ik ook veel meer bellen om te checken of ze überhaupt wel stages bieden, want ik heb nu ook heel veel pech gehad doordat informatie die op internet stond niet overeenkwam met de realiteit. Op internet stond dan dat ze wel stageplaatsen aanboden, maar eigenlijk was dat niet meer zo. Daardoor ben ik ook heel veel tijd kwijtgeraakt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2012 3:12 am
slecht bijhouden van de vacatures (en stageplekken) is gewoon... slecht.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2012 8:02 am
Ja, ik heb minstens 5/15 sollicitaties die ik heb verzonden aan dergelijke plaatsen verspild. Zonde gewoon, want die tijd had ik ook kunnen steken in het op tijd solliciteren bij een andere instelling.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2012 2:09 am
waarom vertrouwen ouders leerkrachten niet meer op hun woord? De hele autoriteitspositie die ze vroeger hadden is 100% weg. Het kind mag alleen nog maar presteren en hoge cijfers halen en als dat niet gebeurd, dan ligt het of aan de leerkracht??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2012 7:28 am
^dat vind ik belachelijk, ouders gaan nu naar de leerkracht als er iets fout is aan de cijfers van het kind en doen ze dat het hun fout is. terwijl t vaak de kinderen zijn die niet hun best doen pffff
OMM: EOjongeren dag was vet vond het cool dat de sfeer nog steeds goed was na de verloren wedstrijd ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2012 2:12 pm
Oh, ik hoop echt zó ontzettend dat ik morgen, wanneer ik na mijn tentamen thuiskom, een mailtje in mijn mailbox aantref van een mogelijke stageplaats met een uitnodiging + datum voor gesprek!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|