|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 1:09 pm
kittyocean Vraag: Meestal komt er na een Conventie een Thread op Gaia daarover, met pictures. Ik heb dit jaar persoonlijke redenen om zoiets te gaan bekijken XD Want een vriend van mij was daar en werd gevraagd model te staan bij een teken...dinges.... Enniewee, als je zo'n thread tegenkomt, graag mij op de hoogte stellen!! Quoted for importance (for me XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 1:39 pm
kittyocean kittyocean Vraag: Meestal komt er na een Conventie een Thread op Gaia daarover, met pictures. Ik heb dit jaar persoonlijke redenen om zoiets te gaan bekijken XD Want een vriend van mij was daar en werd gevraagd model te staan bij een teken...dinges.... Enniewee, als je zo'n thread tegenkomt, graag mij op de hoogte stellen!! Quoted for importance (for me XD) •♥• Moet je even in de GCD of het conferentie subforum kijken.. (ja Gaia heeft een conferentie subforum) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 1:48 pm
Kijk moira en sasha.. 5 jaar geleden. uit Cid-highwinds thread in de GCD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 2:20 pm
Darlaa Kijk moira en sasha.. 5 jaar geleden. uit Cid-highwinds thread in de GCD awwwww das so cute
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 1:03 am
COOOOOOOOOOOOOOL!! Link??
en ik kan die conven. subforum niet vinden crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 1:28 am
Hey, per toeval toch gevonden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 8:07 am
kittyocean Hey, per toeval toch gevonden XD Ik weet nog toen je zo trost was op je zee meermin staart razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 8:17 am
Athanasi kittyocean Hey, per toeval toch gevonden XD Ik weet nog toen je zo trost was op je zee meermin staart razz •♥• Dat is ze nog steeds xD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 9:20 am
Darlaa Athanasi kittyocean Hey, per toeval toch gevonden XD Ik weet nog toen je zo trost was op je zee meermin staart razz •♥• Dat is ze nog steeds xD •♥•Ja zag t in dr profiel staan 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 10:01 am
aaaw wat zien sasha en moria er lief uit xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 3:13 pm
heart Sasha en Moria heart sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 30, 2007 1:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 30, 2007 6:45 am
Athanasi Darlaa Athanasi kittyocean Hey, per toeval toch gevonden XD Ik weet nog toen je zo trost was op je zee meermin staart razz •♥• Dat is ze nog steeds xD •♥•Ja zag t in dr profiel staan 3nodding En dat zal ook voorlopig nog wel zo blijven XD Ik ben ten minste nu een unieke mermaid!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 30, 2007 7:27 am
kittyocean Athanasi Darlaa Athanasi kittyocean Hey, per toeval toch gevonden XD Ik weet nog toen je zo trost was op je zee meermin staart razz •♥• Dat is ze nog steeds xD •♥•Ja zag t in dr profiel staan 3nodding En dat zal ook voorlopig nog wel zo blijven XD Ik ben ten minste nu een unieke mermaid!!! Uniek of niet ik zou toch liever de andere staart hebbe heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 30, 2007 9:05 am
Athanasi kittyocean Athanasi Darlaa Athanasi kittyocean Hey, per toeval toch gevonden XD Ik weet nog toen je zo trost was op je zee meermin staart razz •♥• Dat is ze nog steeds xD •♥•Ja zag t in dr profiel staan 3nodding En dat zal ook voorlopig nog wel zo blijven XD Ik ben ten minste nu een unieke mermaid!!! Uniek of niet ik zou toch liever de andere staart hebbe heart Nou ik niet, ik zou veel te trots zijn wink en ik denk kitty ook wel xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|