|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:25 am
Petsy Linka Spirit Filthy Linka Spirit Filthy *Kommer in igen tittandes på sitt nya schema* *Attackera dina små ankor* domokun Noo! *ta upp dom i famnen* My duckies! *fnysa mot* *bita hål i din sko och spirnga därifrån som en katt till Petsy* *Klappar katten..* *Kurr* whee ... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:26 am
Petsy Filthy Petsy Filthy Petsy Filthy Linka Spirit Filthy *Kommer in igen tittandes på sitt nya schema* *Attackera dina små ankor* domokun Noo! *ta upp dom i famnen* My duckies! *fnysa mot* *Tar ankorna och stoppar ner dom i en kastrull* evil It's my duckies, wretched human. *står med ett järnrör i handen* *Häller i vatten och börjar koka dom* domokun Uhh deal? *snor dina mini angel wings och springer iväg* domokun *Tar tillbaka dom**Tar tillbaka mina ankor samtidigt* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:27 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Filthy Linka Spirit Filthy *Kommer in igen tittandes på sitt nya schema* *Attackera dina små ankor* domokun Noo! *ta upp dom i famnen* My duckies! *fnysa mot* *bita hål i din sko och spirnga därifrån som en katt till Petsy* *Klappar katten..* *Kurr* whee ... xp whee *Krama om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:27 am
Filthy Petsy Filthy Petsy Filthy Petsy Filthy Linka Spirit Filthy *Kommer in igen tittandes på sitt nya schema* *Attackera dina små ankor* domokun Noo! *ta upp dom i famnen* My duckies! *fnysa mot* *Tar ankorna och stoppar ner dom i en kastrull* evil It's my duckies, wretched human. *står med ett järnrör i handen* *Häller i vatten och börjar koka dom* domokun Uhh deal? *snor dina mini angel wings och springer iväg* domokun *Tar tillbaka dom**Tar tillbaka mina ankor samtidigt* xd Aww.. Det som skulle bli en så god middag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:29 am
Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Filthy Linka Spirit Filthy *Kommer in igen tittandes på sitt nya schema* *Attackera dina små ankor* domokun Noo! *ta upp dom i famnen* My duckies! *fnysa mot* *bita hål i din sko och spirnga därifrån som en katt till Petsy* *Klappar katten..* *Kurr* whee ... xp whee *Krama om* ^____________^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Aww.. Det som skulle bli en så god middag Du bantar! *kastar ner din chain wallet i kastrullen* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Filthy Linka Spirit Filthy *Kommer in igen tittandes på sitt nya schema* *Attackera dina små ankor* domokun Noo! *ta upp dom i famnen* My duckies! *fnysa mot* *bita hål i din sko och spirnga därifrån som en katt till Petsy* *Klappar katten..* *Kurr* whee ... xp whee *Krama om* ^____________^ Hehe^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:30 am
*Skriker så det hörs till Japan* KILL ME SOMEONE!!!! Eller ge mig ledigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:31 am
Chibi Strawberry *Skriker så det hörs till Japan* KILL ME SOMEONE!!!! Eller ge mig ledigt. X_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:31 am
Chibi Strawberry *Skriker så det hörs till Japan* KILL ME SOMEONE!!!! Eller ge mig ledigt. *ge ledigt* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:32 am
Vilken gammal CD-skiva. O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:33 am
Filthy Chibi Strawberry *Skriker så det hörs till Japan* KILL ME SOMEONE!!!! Eller ge mig ledigt. X_x Eyy whatever. You don't get it.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:33 am
Jetzudan Rebirth Vilken gammal CD-skiva. O_o Javisst 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 9:34 am
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Vilken gammal CD-skiva. O_o Javisst 3nodding <.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|