|
|
|
|
Posted: Sat Mar 24, 2007 5:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 2:16 am
Nemen hej Svenska.... människor! =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 5:47 am
Kommer du sakna mitt hår, eller gråter du över Hilary Duff? >__>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 10:17 am
Hallå min mamma tjänar överlägset minst i min släkt eek Fast min pappa tjänar mest biggrin 4gr mer än mamma. Vad ska jag göra med den här informationen eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 10:43 am
Jalkazar Hallå min mamma tjänar överlägset minst i min släkt eek Fast min pappa tjänar mest biggrin 4gr mer än mamma. Vad ska jag göra med den här informationen eek Du kan använda det mot henne! >: D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 10:47 am
Mr_RPG Jalkazar Hallå min mamma tjänar överlägset minst i min släkt eek Fast min pappa tjänar mest biggrin 4gr mer än mamma. Vad ska jag göra med den här informationen eek Du kan använda det mot henne! >: D Då blir hon bara emo. Min kusin som är typ 24 tjänar det dubbla av vad hon gör! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 11:28 am
Jalkazar Hallå min mamma tjänar överlägset minst i min släkt eek Fast min pappa tjänar mest biggrin 4gr mer än mamma. Vad ska jag göra med den här informationen eek Sälj den på ebay!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 11:47 am
snelhest Jalkazar Hallå min mamma tjänar överlägset minst i min släkt eek Fast min pappa tjänar mest biggrin 4gr mer än mamma. Vad ska jag göra med den här informationen eek Sälj den på ebay! Värt när vem som helst kan kolla på ratsit. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 11:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 12:38 pm
Jalkazar Hallå min mamma tjänar överlägset minst i min släkt eek ... Eller underlägset? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 12:40 pm
Niddler Jalkazar Hallå min mamma tjänar överlägset minst i min släkt eek ... Eller underlägset? surprised Nejnej, överlägset låter bättre. Annars måste hela meningen skrivas om för att ge ett bra flyt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 12:45 pm
Likun Nemen hej Svenska.... människor! =D Hej persiska människa. Jalk: Tyst, jag bestämmer. D: Närå. Gonatt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 1:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 10:56 pm
^^
Jehepp.... ny vecka.. 5 dagar till att slita sig genom.. usch
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 11:53 pm
Pirra ^^ Jehepp.... ny vecka.. 5 dagar till att slita sig genom.. usch Zombie-time? (O_x) Är du trötter?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|