|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 1:41 pm
Niddler Mikusagi DU FÅR INTE FLYTTA TILL ÖLAND DU ÄR JU KOMPIS MED MIG! Om vi köper huset ska våra föräldrar stå för kostnaderna för en etta i stan för mig och min bror att bo i cool Wow o.o Vad ballt...
Vänta lite... i STAN? Det kostar ju fem miljoner!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 1:56 pm
Mikusagi Niddler En minut. Flera minuter. Den minuten. De minuterna. Appropå... ?snelhest Vad hände i början av Lost? Missade typ första 35 minutrarna. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 2:17 pm
5 miljoner för en etta?! O.O Var fan bor ni?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 2:25 pm
Niddler Mikusagi Niddler En minut. Flera minuter. Den minuten. De minuterna. Appropå... ?snelhest Vad hände i början av Lost? Missade typ första 35 minutrarna. sad Jaha. Jag tror att jag säger så. Jag får sluta med det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 2:27 pm
Pirra 5 miljoner för en etta?! O.O Var fan bor ni? Jag bor inte i en etta. "Stan" är "stan" var jag än bor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 2:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 2:40 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 2:41 pm
Mikusagi "Stan" är "stan" var jag än bor. Disagreed. Där jag bor är "stan" Stockholm. Där du bor likaså. Men inte i eller utanför Lund, typ. Pirra> Vi snackar Stockholm. Och Miku överdriver.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 2:45 pm
Lund? Vava? Lund ligger i Skåne. o.O *ytterst förvirrad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 2:48 pm
Niddler Mikusagi "Stan" är "stan" var jag än bor. Disagreed. Där jag bor är "stan" Stockholm. Där du bor likaså. Men inte i eller utanför Lund, typ. Pirra> Vi snackar Stockholm. Och Miku överdriver. För mig är "stan" alltid samma Stockholmsstan, även om jag bor i Lund. Det är ju ditt boende vi pratar om, inte mitt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 2:48 pm
Niddler Mikusagi "Stan" är "stan" var jag än bor. Disagreed. Där jag bor är "stan" Stockholm. Där du bor likaså. Men inte i eller utanför Lund, typ. Pirra Lund? Vava? Lund ligger i Skåne. o.O *ytterst förvirrad* Ja, Lund ligger i Skåne. Ja, du är förvirrad. xd Men alltså, jag bara försökte visa att Miku hade fel (eller snarare att jag inte höll med). Därför snackade jag om Lund. Annars är det Stockholm som gäller, eftersom både Miku och jag bor här. "Stan" betyder Stockholm för båda oss, men för någon som bor i Lund (eller Göteborg eller Kiruna eller vad som helst razz ) så betyder "stan" något annat. Närmsta stad, helt enkelt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 2:51 pm
Mikusagi Niddler Mikusagi "Stan" är "stan" var jag än bor. Disagreed. Där jag bor är "stan" Stockholm. Där du bor likaså. Men inte i eller utanför Lund, typ. För mig är "stan" alltid samma Stockholmsstan, även om jag bor i Lund. Det är ju ditt boende vi pratar om, inte mitt.Rly?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 3:01 pm
Niddler Mikusagi Niddler En minut. Flera minuter. Den minuten. De minuterna. Appropå... ?snelhest Vad hände i början av Lost? Missade typ första 35 minutrarna. sad Aj, sry. Brukar missa sånt. Händer att jag säger dåligast ibland också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 3:03 pm
Wooh! då vet jag vems lägenhet ska raida framtiden. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 3:04 pm
"Stan" är inte samma sak som "stad". "Stan" är typ... där det är mest affärer >_> Utomhus...
Jag minns att jag hade en bästis i Huddiksvall. Hon hette Matilda. Matilda: Får du vara i stan själv? Mik: *tänka på stora läskiga "Stockholm City"* Nej >_> Matilda: Får du inte? surprised Det får jag.
(jag minns inte när det var... jag gissar på att vi var 6-10 år)
Jag vet inte om det är samma "stan" som i Söderhamn, men det lär ju vara liknande. Det är typ som 2,5 st Högdalens centrum. Litet ju.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|