|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 11:57 am
Jag känner att jag måste lätta mitt hjärta lite. heart
+ Fick ett till kusinbarn för några dagar sedan: pojke, 41XXg x 56cm. Hoppas att han inte får ett fult namn bara... sad
- Gammelfarbror Gunnar dog samma dag, kul för lill-killen liksom...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 2:29 pm
+ jobbat idag + "semester" i två veckor yey + fika och karaokerapfives med anna hos tiny igår + får träffa david om några dagar hoppas jag + försvunnit cm som är helt osannolikt men sant när jag råkade kolla efter typ flera månader
- kunde inte sova - trött - tack, nu känner jag mig värdefull. - tack, nu känner jag att mina kunskaper värderas rättvist. - oh wait, NOT. - orolig igen, för flera saker. - behöver sova snart.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 4:28 pm
+ Har fått lön heart ca 2100kr för 4 dagars arbete x3 + Umgås med Blackrose + Julia + Roliga människor på jobbet
- a**å... blev fan sur nu... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 6:08 am
+ EN månad kvar tills jag åker till Japan ^^ Nytt minneskort till kameran <3
- en del skit just nu men jag hoppas att det ordnar sig saknar Linus >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 10:34 am
Mivi + Fick ett till kusinbarn för några dagar sedan: pojke, 41XXg x 56cm. Hoppas att han inte får ett fult namn bara... sad Aaaw! <3
+ wink Oh no you didn't
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 1:54 pm
+ Fått hem nyinköpta konsollen! n_n + Hong Kong-leveranser, omfg... o_o + Vendwh*re:a... fast irl... <_< + Snart får man gå på efterlängtad semester! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 2:58 pm
+ Muse n Placebo heart + börjat träna igen och får muskler! :3 + anna ringde och verkade vara rätt okej ändå. me ish hapi. + åhåh jag ska på konsert snart! + fick pengar att köpa kläder, thank you ;.; + träffa ebba och mattis som gav mig tjugo spänn! + mattis och jag är numera stargatetwinsOLOL + samantha erbjöd sig skicka en tjuga också hahah <3 (vafan jag vill komma och pussa på dig på uppcon ;_; )
- damn like broke. - ligger back - kanske inte är så bra att jag sätter i mig 1½ paket tuggummi på en dag. men äh. jag är nöjd och glad. - inte pratat med erica idagÖH - ibland säger allt ********/>- bara lägg av.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 6:10 pm
+ tacos med sys och mamsen
- pregtest inhandlat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 4:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 5:41 am
+ sandra var här i söndags, hon har fått sitt körkort nu! ^^ + bror tävlar i sm på öland, glima ffs. biggrin + jag stannade hemma och hejar på härifrån istället. razz + helena och ida kom hit. + vi stannade upp till halv fem, det var mysigt. + soluppgång. jag ska lätt börja stiga upp vid fem. <3 + akon - don't matter. + "azumi". jättebra film, sevärd! fast det kunde varit lite mer blod, tror jag. + haha, vi såg "bortspolad" och "happy feet" också, hur söta pingivner som helst. fast varför just pingviner...? + gjorde varm choklad med grädde och chocochips till vänner, de tyckte om den! ^^ + lite stolt över mej själv, känns bra. smile + jag jobbar bäst under lite stress. + jag är inte kär, bara ignorerad. xd det gör mej tydligen lite konstig... razz + härlig känsla inombords, jag är riktigt glad. ^^ + har blivit lite solbränd ändå. + måste gilla mej själv lite mer, det gör mej bättre som människa.
- massa disk att ta hand om. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 7:16 am
Mivi Hoppas att han inte får ett fult namn bara... sad Hahaha! + Såg NANA live action-filmen. heart heart heart + Rensa hårddiskar ftw. - Arla är inomhus 24/7 neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 2:34 pm
+ Ensam Hemma + Xbox med Dead Rising ++ Spontansamtal från Roro på arvika xD heart heart
+/- E3, mycket bra, mycket dåligt domokun
- ***** - synd att jag inte fixat så jag kunde åka till arvika o träffa folk .( - Grannar som klagar på volym mitt i natten D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 5:14 pm
+ ölpicnic med Ed till Super Mario-musiken.
- Tjatkärringarna på Kristofer Åström
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 11:58 am
+ Programmerat. + Mysteriet på Greveholm. "De var genomskinliga... som gammal ost med hål i." "Ja, Herr Kantarell!" och urusla skådespelare xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|