|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 12:30 pm
Darlaa kittyocean Like I said: ik wacht wel op de DVD XD Stuk goedkoper dan film zien en dan ook nog DVD kopen XP. Tenzij mijn vrienden me uiteraard uitnodigen •♥• Op de pof? XD •♥•nee, betaal wel zelf XD Maar in mijn eentje ga ik niet smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 1:27 pm
Ja ik ben gister naar Pirates 3 geweest! Echt een hele goede film echt aan te raden, persoonlijk vind ik hem qua regie beter dan de andere 2! Echt alles zat erin: Humor, spanning en romantiek. Alle verhalen komen tot een einde! Ow ja en als je hem gaat zien blijf dan nog wel even zitten tot na de aftiteling!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 12:32 am
Vraag:
Meestal komt er na een Conventie een Thread op Gaia daarover, met pictures. Ik heb dit jaar persoonlijke redenen om zoiets te gaan bekijken XD Want een vriend van mij was daar en werd gevraagd model te staan bij een teken...dinges.... Enniewee, als je zo'n thread tegenkomt, graag mij op de hoogte stellen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 1:29 am
kittyocean Darlaa kittyocean Like I said: ik wacht wel op de DVD XD Stuk goedkoper dan film zien en dan ook nog DVD kopen XP. Tenzij mijn vrienden me uiteraard uitnodigen •♥• Op de pof? XD •♥•nee, betaal wel zelf XD Maar in mijn eentje ga ik niet smile •♥• Zin om te gaan? whee •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 2:18 am
» KisaraGirl is zo lief geweest om me te pmen, dus nu weet ik wat er in dat stukje voorkomt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 2:30 am
Goedenmorgne !!! sweatdrop redface wink mad lol cry arrow Spamage
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 6:52 am
Hoeveel cost een thank you letter meestal?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 7:29 am
whooo ik heb pirates ook gezien ! echt geweldig veel beter dan de 2e !!! ^^ aaahhh Jacky i love you ! :p Will you to !! :p nee echt romantiek humor actie alles zit erin ! ^^ denken jullie dat er nog een4e komt? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 7:42 am
•♥• Ik denk het niet, ze zijn er echt klaar mee. Maar ik verwacht wel spinn-offs en Cameo's of dat soort dingen. whee •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 7:57 am
Darlaa •♥• Ik denk het niet, ze zijn er echt klaar mee. Maar ik verwacht wel spinn-offs en Cameo's of dat soort dingen. whee •♥• wat is het verschil dan? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 8:03 am
[ Fruit Cake ] Darlaa •♥• Ik denk het niet, ze zijn er echt klaar mee. Maar ik verwacht wel spinn-offs en Cameo's of dat soort dingen. whee •♥• wat is het verschil dan? sweatdrop •♥• Nou geen deel vier. maar een andere film die er op lijkt met een heel andere verhaallijn. met gedeeltelijk de zelfde cast en gedeeltelijk een nieuwe. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 8:51 am
Darlaa [ Fruit Cake ] Darlaa •♥• Ik denk het niet, ze zijn er echt klaar mee. Maar ik verwacht wel spinn-offs en Cameo's of dat soort dingen. whee •♥• wat is het verschil dan? sweatdrop •♥• Nou geen deel vier. maar een andere film die er op lijkt met een heel andere verhaallijn. met gedeeltelijk de zelfde cast en gedeeltelijk een nieuwe. •♥•dat is toch ook wat ze deden met nummer 3? als je de film nog niet gezien heb, dit niet lezenop het einde willen ze allemaal naar een eiland toe waar ze ook het eeuwig leven kunnen krijgen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 8:57 am
•♥• Ik heb hem nog niet gezien nee. Maar ik bedoel echt compleet anders, andere naam etc. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 9:05 am
oh zo.. nee dat niet maar er zat wel een hele andere verhaal lijn achter,, ;p
ik ken niet echt een film dan op de manier dat jij bedoelt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 9:17 am
•♥• Zoals toen ze bijvoorbeeld bij the Mummy reeks ineens de Scorpion king gingen doen. Dat speelde zich zelfs in een heel andere tijd af. maar toch zag je de scorpion king heel eventjes in de mummy returns ook voorbij komen. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|