|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 2:07 pm
Jag och PerT har heta avatarer heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 2:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 2:15 pm
Mikusagi Snelhest, jag tittar också. Vad hände i början av Lost? Missade typ första 35 minutrarna. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 2:31 pm
Man såg Hurleys barndom. Han och hans farsa höll på med en bil som var trasig, och hans pappa sade att han skulle testa att starta den. Man är sin egen lyckas smed. Hoppas man så lyckas man. Han lyckades inte.
Vincent kom springande med en arm i munnen. Armen höll i en bilnyckel.
Var kom du in?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 2:36 pm
Mikusagi Man såg Hurleys barndom. Han och hans farsa höll på med en bil som var trasig, och hans pappa sade att han skulle testa att starta den. Man är sin egen lyckas smed. Hoppas man så lyckas man. Han lyckades inte.
Vincent kom springande med en arm i munnen. Armen höll i en bilnyckel.
Var kom du in? När sawyer och Jin satt o drack öl. och sawyer förklarade hur man bad om ursäkt på engelska.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 11:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 6:53 am
Pirra Red-Zan pirra hur kommer det sig att du ej har en tröja på dig? Du vet väl att den finns folk som tänder på pixlar 4laugh Hoooy~! Jag var o träna, därför jag försvann sad Jodå allt väl, själv? Och det e just därför jag inte har en tröja! wink ah...jag själv promenerar istället. Jag är sjuk, snuva, halstäppt, feber allt kryddat med lite dåsighet. Smexy pixels 4laugh whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 6:59 am
ojdå, låter inte trevligt. Hoppas du kryar på dig, inte skoj att vara sjuk. Själv kan jag inte bli sjuk så jag behöver inte oroa mig ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 9:50 am
Varför är Scrubs så jäkla bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 12:33 pm
En minut. Flera minuter. Den minuten. De minuterna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 12:44 pm
Vi kanske ska flytta till Öland och i sommar ska jag till Småland och England och jag tycker om en massa och jag måste packa nu och
Varför är så många så dåliga och osnälla?
Man ska vara snälla :<
och diska.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 12:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 1:23 pm
Niddler Vi kanske ska flytta till Öland och i sommar ska jag till Småland och England och jag tycker om en massa och jag måste packa nu och Varför är så många så dåliga och osnälla? Man ska vara snälla :< och diska. DU FÅR INTE FLYTTA TILL ÖLAND DU ÄR JU KOMPIS MED MIG!
Haha, Charlie Rose! "Rose" är nästan som "Rosa" biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 1:26 pm
Mikusagi DU FÅR INTE FLYTTA TILL ÖLAND DU ÄR JU KOMPIS MED MIG! Om vi köper huset ska våra föräldrar stå för kostnaderna för en etta i stan för mig och min bror att bo i cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 1:31 pm
Niddler En minut. Flera minuter. Den minuten. De minuterna. Appropå... ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|